GumroadHoudiniآموزشرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهکامپوزیتمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

شبیه سازی آبشار واقعی در Houdini با VFX Grace

Gumroad – VFX Grace Houdini Waterfall Tutorial

شبیه سازی آبشار واقعی در Houdini با VFX Grace

شبیه سازی آبشار واقعی در Houdini

 

شبیه سازی آبشار واقعی در Houdini : در این دوره از VFX Grace، با شبیه سازی آبشار بسیار واقعی در هودینی آشنا می شوید. این یک دوره پیشرفته FLIP در 2.5 ساعت است که مواردی چون ایجاد زمین،شبیه سازی FLIP ، تنظیمات منبع Whitewater ،شبیه سازی whitewater ،تنظیم متریال ها ، رندرینگ و کامپوزیشن را پوشش می دهد.

این دوره ابتا ویژگی های فیزیک یک رفرنس را آنالیز کرده و سپس در هودینی و با Height Fields،FLIP fluid و سیستم Whitewater ایجاد خواهد کرد. در حین شبیه سازی FLIP ،پارامتر های آن را شرح می دهیم. در ادامه روش های افزودن جزییات سطوح FLIP با نویز و بهینه سازی و تبدیل FLIP به مش را با ورک فلو را یاد خواهید گرفت.

در ادامه روش های سفارشی سازی منابع و نحوه برخورد بیشتر با whitewater ، قدم به قدم عملیات را کشف و مشکل یابی خواهیم کرد. در این دوره نه تنها به تکنیک های مفیدی دست پیدا میکنید بلکه تجربه عملی و نکاتی در حین کار را می آموزید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • شناخت عمیق از پارامتر های مایعات
  • مقایسه افکت قبل و بعد شبیه سازی
  • شناخت عمیقتر پارامتر ها
  • تمرکز روی بهینه سازی
  • کنترل داینامیک در هودینی
  • تاثیر پارامتر های مختلف بر پویایی FLIP
  • چگونگی افزودن جزیایت بر سطح FLIP با نویز
  • نحوه بهینه سازی و تبدیل FLIP به مش
  • سفارشی سازی منابع whitewater و نحوه کار پارامتر ها
  • نحوه تنظیم متریال ها و تنظیم مولتی کانالها و پارامتر ها در Mantra
تری دینگا

عنوان دوره : Gumroad – VFX Grace Houdini Waterfall Tutorial

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : VFX Grace

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – VFX Grace Houdini Waterfall Tutorial

This is a Houdini waterfall tutorial, an advanced FLIP course with 10 episodes for over 2.5 hours, which includes terrain creation, FLIP simulation, whitewater source settings and whitewater simulation, materials adjustment, rendering, and compositing.

In this tutorial, we will first analyze the physical features of a reference, and then create it in Houdini by Height Fields, FLIP fluid, and Whitewater system. While simulating FLIP, we will detail some FLIP parameters, share the methods of adding FLIP surface details by noise, and optimize and convert FLIP to mesh with our own workflow. The part of whitewater simulation covers the explanation of some parameters as well as the methods of how to customize the source and how to deal with the whitewater further.

Throughout the whole process, we will demonstrate the operation step by step, and take you to discover and solve problems. You can not only master handy techniques, but also get practical experience and tips. Whether you only have some FLIP basics or already possess some Houdini experience, you will definitely benefit a lot after completing this tutorial.

The Features of the Tutorial

This tutorial offers a deeper understanding of fluid parameters and takes you to get the knack step by step. A lot of amazing skills and tips will surely inspire you to broaden your creation ideas.

1. Explanation with intuitive comparisons: We will not only explain the functions of the parameters, but also compare the effect before and after simulation to let users intuitively know the impacts of the parameters. In addition, some simple cases are used where necessary to deepen the understanding of parameters. After completing this tutorial, you will have a deeper understanding of the parameters.

2. Focus on Optimization: Instead of simply using some default tools in Houdini, we pay attention to the optimization of each step by creating our own efficient workflows, which will reduce unnecessary calculations and bring more possibilities of creating larger effects.

What Benefits Will You Get After Learning This Course?

Grasp key factors that affect waterfall dynamics and know how to practically control the dynamics in Houdini.
Master the influence of different parameters on FLIP dynamics and how to add more FLIP surface details by noise.
Learn how to optimize and convert FLIP to mesh.
Learn how to customize the whitewater source and how some parameters work in Whitewater Solver.
Learn how to adjust related materials, how to set multi-channels and some parameters in the Mantra renderer, as well as how to simply composite the effect.
Get a bunch of experience and creation ideas to improve production efficiency.

حجم کل : 1.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا