HoudiniUdemyآموزشریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی در Houdini و KineF

Udemy - Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX

آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی در Houdini و KineF

ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی

 

آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی در Houdini و KineF : در این دوره از هنرمند Simon Hayes، با نحوه ساخت یک ریگ انسان نما برای بازی با استفاده از هودینی و kineFX آشنا خواهید شد. این دوره یک ریگ سازگار با انجین های بازی چون یونیتی را طراحی میکند. وی به ایجاد یک اسکلت قابل تنظیم که میتوان برای چندین کاراکتر استفاده کرد، خواهد پرداخت.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی :

  • ایجاد نود اتصال مجدد سفارشی
  • پیاده سازی کنترل های IK و FK
  • ترکیب بین کنترل های لوکان و گلوبال
  • ایجاد یک سفارشی برای چرخش ستون فقرات
  • ایجاد اسکلت داینامیک برای بازو ها

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 24.07 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 156

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Simon Hayes

نرم افزار : Houdini – KineF

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX

In this course we will build a basic humanoid rig. This rig is designed to be compatible with game engines like Unity and should work with a lot of common motion capture libraries.

We will start be creating a reconfigurable skeleton that can be posed for multiple characters. This skeleton will also have three different spines this will allow us to examine. These will include two curved skeletons, one with four bones to be compatible with the Unity humanoid rig. The others skeletons are have more bones and will allow us to compare to pitfalls of using curved or straight spines.

We will create a custom reorient joints node that will allow us to have consistent orientations for all the joints.

For the rig we will be looking to implement IK and FK Controls. For the IK controls we will have both global and local controls. And we will be implementing number of methods to blend between global and local controls.

We will be creating a custom for the spine rotations with options for both linear and quaternion interpolation.

For the arms we will be creating a dynamic skeleton that moves based of the position of the arm. The Hand will have preset poses that we can blend between.

We will be building an export pipeline with options for ‘level of detail’ and exporting characters and animation.

حجم کل : 19.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.28 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا