3ds maxphotoshopSubstance DesignerSubstance PainterUdemyUnreal Engineآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی محیط بازی سه بعدی کوچه ژاپنی

Udemy – Japanese Alley 3D Game Environment Creation

طراحی محیط بازی

طراحی محیط بازی

 

در این دوره آموزشی طراحی محیط بازی از شرکت Udemy ، روند مدلینگ ، تکسچرینگ و نورپردازی یه محیط با استفاده از 3ds Max ، سابستنس و آنریل انجین را یاد می گیرید . فرآیند ایجاد یه محیط بازی کوچه ژاپنی را بررسی خواهیم کرد.

با یه صحنه مسدود شده برای رسیدن به حس مناسب از مقیاس شروع می کنیم و زمانی که کار انجام می شود ، به مدلینگ سه بعدی ساختمان بر می گردیم . ما یه ورک فلوی high poly به low poly برای ایجاد مدل res و بیک نرمال مپ های آنها انجام می دهیم.

در این دوره ، فرآیند چگونگی ساخت محیط بسیار واقعی ، نحوه استفاده از نرمال ورتکس های وزن دار ، چگونگی انجام یووی آنوارپینگ تمیز ،سریع و هوشمند را نیز خواهید آموخت. سپس با استفاده از برنامه Substance Designer به ایجاد تکسچرهای تایلیبل از قبیل فلز ، بتن و آسفالت می پردازیم.

با Substance Painter و کمی هم فتوشاپ روی تکسچر ها کار می کنیم . زمانیکه همه چی مدل شده و تکسچر می شود ، همه چیز رو در آنریل ایمپورت می کنیم تا متریال و نورپردازی را برای یه رندر نهایی خوب تنظیم می کنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی طراحی محیط بازی :

  • آموزش ایجاد یه محیط بازی آماده
  • بیک مپ های تمیز
  • ایجاد زمین مرطوب واقعی
  • تولید خاک واقعی و کثیف
  • یاد بگیرید چطور بر روی ساختمان و شیشه پنجره افکت باران مرطوب ایجاد کنید
  • ایجاد یووی مپهای حرفه ایی
  • ایجاد متریال های درخشان واقعی
  • شناخت مقیاس مناسب برای ایجاد محیط
  • ورک فلوی بیک High poly به low poly
  • استفاده از نرمال ورتکس کاربردی
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Japanese Alley 3D Game Environment Creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 32.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 95

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Victory3D LLC

نرم افزار : Substance Designer – Substance Painter – Photoshop – Unreal Engine – 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Udemy – Japanese Alley 3D Game Environment Creation

Emiel Sleegers always had love for video games and when he was young, he started using Unity3D for programming but he found himself gravitating more towards the art of making games. Now he is currently working as an environment artist in Ubisoft. He contributed to creating AAA games such as Forza Horizon 3 and The Division 2. His all time favorite game is The Last of Us and that video game is what inspired him to want to work in the game industry. His advice for beginner artists is to focus on one aspect of gaming that they are passionate about, stick to it and get better at it. His hobbies include anything related to games or films, whether it be working on personal projects, freelance work or going out for movies.

حجم کل : 27.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا