LevelUp DigitalmayaSubstance PainterUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص از Levelup Digital

Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni

آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص از Levelup Digital

آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص

 

در این آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص ، هنرمند Sabrina Echouafni که روی بازی God of War کار میکند، نحوه ساخت یک شمشیر با سبک خاص از کانسپت تا ارائه را آموزش می دهد. ایشان مسدودسازی را در Maya و تکنیک های حجاری دارایی ها را با سبک خاص در ZBrush را یاد می دهد.

در ادامه حجاری، ایشان فرآیند low poly، بیکینگ و ایجاد تکسچرها در Substance Painter و نحوه ایجاد ارائه در Unreal Engine را نشان می دهد.وی فرآیند تفکر یک متخصص حرفه ایی در هنگام ایجاد دارایی با سبک خاص،شناخت روش ها و استفاده از آنها در پروژه بعدی را می آموزد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni

سطح : مبتدی تا متوسط

زمان کل دوره : 14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Sabrina Echouafni

نرم افزار : Maya, ZBrush, Substance Painter, Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni

In this tutorial, 3D Environment Artist working on the next God of War, Sabrina Echouafni takes you through her workflow for creating a stylized sword from concept to presentation.

Follow along as Sabrina demonstrates her blockout process in Maya, and explains her techniques for sculpting stylized assets in ZBrush. Included in this tutorial, are some useful brushes that Sabrina uses. After sculpting, Sabrina will take you through her low poly process, baking, and creating the textures in Painter. Lastly she shows you how to create the presentation in Unreal Engine.

In this tutorial, you’ll gain insight into the thought process of an industry pro when it comes to creating stylized assets, as well as understand how to breakdown those methods and apply them to your next project. Included is the Substance Painter project file to follow along with the texturing step.

Contents

14 hours of training
1080 Resolution
Brushes
.spp Painter project file
Chapters

References
Proxy
Sculpt
Low Poly
UV
Texturing
Final Touches

Software Used
– Maya
– ZBrush
– Substance Painter
– Unreal Engine

Level
Beginner to Intermediate

Prerequisite
Basic knowledge of software used

حجم کل : 10.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا