Lyndamayaآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتال

آموزش تکسچرینگ پیشرفته در نرم افزار مایا

Lynda - Maya: Advanced Texturing

آموزش تکسچرینگ

آموزش تکسچرینگ

 

در این دوره به آموزش تکسچرینگ می پردازیم. آیا هنوز نتیجه حرفه ای را که به دنبال آن در رندر های خود می گردید ندارید؟ بیایید کمی فراتر از تکسچرینگ اولیه را یاد بگیریم.

چگونه میتوان یادبگیریم تکسچر چوب واقعی چرم آجر و بافت پارچه با استفاده از جریان کاری پیشرفته مایا که شامل ابزارهایی مانند فتوشاپ، مادباکس و سابستنس پینتر می باشد را میتوان انجام داد.مدرس دوره ، بین با استفاده از مدل های موجود مانند صندلی چرمی چراغ طبقه ای و نشان میدهد و توضیح می دهد که چگونه یک داستان بصری ایجاد کند که واقعیت ظاهر آن را افزایش میدهد.

ایشان با استفاده از ابزارهای تغییر در عکس فتوشاپ میتواند تکسچر های سه بعدی را بسازد و نشان میدهد که چگونه آنها را به طور مستقیم بر روی مدل های خود در مادباکس رنگ آمیزی می کند.و رندر نهایی را به صورت ریل تایم از آن بدست می آورد. (ریل تایم =رندر کردن در هر لحظه)

سپس او با استفاده از سابستنس پینتر تکسچر های رویه ای را که در آخر در مایا بارگذاری می شود را می سازد. در این دوره آموزش مجموعه زیادی از تمرین و کار عملی است که به شما کمک می کند بتوانید در آینده تکسچرینگ را برای هر شیئی انجام دهید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش تکسچرینگ :

  • اصول اولیه UV Tiling
  • Textures Scaling
  • ساختن تکسچر های bump secularو normal map
  • نقاشی تکسچر
  • خروجی گرفتن و رندر کردن تکسچر
  • ساختن تکسچر در سابستنس پینتر
  • خروجی گرفتن تکسچر از سابستنس پینتر به مایا
  • قرار دادن تکسچر بر روی مدل از طریق سابستنس پینتر به مایا
تری دینگا

عنوان دوره : Lynda – Maya: Advanced Texturing

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 5.1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 40

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andy Beane

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Lynda – Maya: Advanced Texturing

Still don’t have the professional results you’ve been looking for in your renders? Go beyond basic textures. Learn how to create realistic wood grain, leather, brick, and fabric textures using an advanced Maya workflow that incorporates tools like Photoshop, Mudbox, and Substance Painter. Instructor Andy Beane takes existing models such as a leather chair and a floor lamp and shows how to build a visual story that enhances the realism of their appearance. He uses image manipulation features in Photoshop to build 3D textures and shows how to paint them directly on your models in Mudbox—getting a final-render-like preview in real time. Then he switches to Substance Painter, creating procedural textures that are applied back in Maya. The course provides hands-on practice and a solid workflow that will help you texture almost any object you encounter in the future.

Topics include:

UV basics
Tiling textures
Scaling textures
Creating bump, specular, and normal maps
Painting texture
Exporting and rendering texture maps
Creating textures in Substance Painter
Applying textures from Substance Painter to Maya

حجم کل : 8.73 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا