3D Coatcinema 4dmotion design schoolRedshiftSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

طراحی یک پارتی کاراکتر های سه بعدی از Motion Design School

Motion Design School - 3D Character Design Partymaker

طراحی یک پارتی کاراکتر های سه بعدی از Motion Design School

طراحی یک پارتی کاراکتر های سه بعدی

 

طراحی یک پارتی کاراکتر های سه بعدی از Motion Design School : در این دوره از سایت Motion Design School،هنرمند Pasha Ho، پایپ لاین سه بعدی کلاسیک را برای حجاری،ریتوپولوژی،تکسچرینگ و رندرینگ کاراکتر ها را معرفی خواهد کرد. این دوره پایپ لاینکاملی از مدلینگ کاراکتر های حرفه ایی را پوشش میدهد.

ایشان حجاری کاراکتر در زیبراش؛تکنیک های حرفه ایی ریتوپولوژی و یووی آنریپنگ؛ آماده سازی مدل برای تکسچرینگ و رندرینگ؛استفاده از Substance Painter برای نقاشی تکسچرها روی مدل؛مونتاژ کل صحنه،ایجاد متریال و نورپردازی و در نهایت رندرینگ را پوشش خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مسدود سازی : آشنایی با اینترفیس زیبراش و یادگیری ابزارهای اساسی،استفاده از تصاویر رفرنس برای کاراکتر ها
  • مدلینگ : افزودن جزییات به مدل با استفاده از زیبراش،دستکاری هندسه
  • ریتوپولوژی : آموزش تکنیک های ریتوپولوژی با 3dCoat و Cinema4d
  • یووی آنریپنگ با 3dCoat
  • نقاشی تکسچر ها و آماده سازی مپ ها با Substance Painter
  • ساخت صحنه : مدلینگ وسایل صحنه با سینمافوردی،قرار دادن کاراکتر در یک صحنه
  • رندرینگ : آموزش اصول ردشیفت،تنظیم نورپردازی،ایجاد شیدر ها و رندرینگ تصویر نهایی

تری دینگا

عنوان دوره : Motion Design School – 3D Character Design Partymaker

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 7 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Pasha Ho

نرم افزار : ZBrush – Cinema 4D – 3dCoat – Substance Painter – Redshift

زیرنویس انگلیسی : دارد

Motion Design School – 3D Character Design Partymaker

This course covers entire professional character modeling pipeline.
We will start by sculpting a character using Zbrush which is industry standard since digital sculpting was invented by Pixologic. You will learn common professional techniques to do retopology and uv unwrapping
to prepare model for texturing and rendering. Next you’ll use Substance Painter to paint textures on your model. Which is also industry standard used in most of the studios. In the final step, you’ll assemble the entire scene, create the materials and lighting, and render image.

Each lesson is based on the approach used in real commercial projects. Professional tips and tricks based on real-world experience will allow you to avoid common pitfalls and speed up your workflow.

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.64 ( 7 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا