HoudinimayaPluralsightآموزشرندرینگریگ کردنشبیه سازیشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی کاراکتر FX در Houdini

Pluralsight – Building Character FX Rigs in Houdini

آموزش ریگ بندی کاراکتر FX در Houdini

ریگ بندی کاراکتر FX در Houdini

 

آیا تا به حال به چگونگی ایجاد کار Magical FX در Houdini که مهارت های فنی برای ورود آنها به زندگیتان را ندارید فکر کرده اید؟در این دوره ، ساخت ریگ های شخصیت FX در Houdini، چگونگی ایجاد شبیه سازی یک کاراکتر حیرت انگیز در هودینی را یاد خواهید گرفت.

اول، چگونگی انتقال یک انیمیشن کاری را به Houdini کشف می کنید. بعد، به بررسی نحوه ایجاد چندین روش برای ایجاد یک منبع نشر (source emission) جالب با تمام ویژگی ها و SOP های مورد نیاز خواهید پرداخت.

در نهایت، به ایجاد یک شبیه سازی زیبا که از میکروفلور برای تحریک رنگ ها و ایجاد یک کامپوننت slap در NUKE استفاده می کند، می پردازید.

با به پایان رسیدن این دوره، علاوه بر اینکه شما یک شبیه سازی فوق العاده انجام داده اید، بلکه دانش و مهارت های مورد نیاز برای رندر و شبیه سازی مفاهیم FX خود را در Houdini دارید  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش ریگ بندی کاراکتر FX در Houdini :

  • استخراج کاراکتر
  • FX Prep
  • تنظیم سرعت کاراکتر
  • شبیه سازی
  • ذرات تکامل (Advecting)
  • رندرینگ و کامپوزیتیتنگ
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Building Character FX Rigs in Houdini

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.29 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Terry Marriott

نرم افزار : maya ، Houdini

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Building Character FX Rigs in Houdini

Have you ever wondered how to create magical FX work in Houdini, but you don’t have the technical skills to bring them to life? In this course, Building Character FX Rigs in Houdini, you’ll learn how to create a stunning character simulation in Houdini. First, you’ll discover how to take a working animation in Maya and export it successfully to Houdini. Next, you’ll explore how to create several methods to create an interesting source emission with all the attributes and SOPs needed. Finally, you’ll delve into creating a beautiful simulation that use microsolvers to advect the color and create a stunning slap comp in NUKE. When you’re finished with this course, you’ll not only have created a fantastic simulation, but you’ll also have the knowledge and skills needed to render and sim out your own FX concepts in Houdini. Software required: Maya and Houdini.

Character Extraction 43m 56s
FX Prep 51m 26s
Setting up Character Velocity 18m 39s
The Simulation 11m 24s
Advecting Particles 15m 15s
Rendering and Compositing 7m 57s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 75%

75%

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.95 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا