PluralsightUnityآموزشبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش الگو Observer با سی شارپ در Unity

Pluralsight – C# Scripting in Unity: The Observer Pattern

آموزش الگو Observer با سی شارپ در Unity

آموزش الگو Observer با سی شارپ

 

آموزش الگو Observer با سی شارپ : اگر میخواهید که یک بازی RPG یا یک دونده بی نهایت را بسازید ، اتفاقاتی در بازی رخ می دهد که نیاز هستش که چندین سیستم را پاسخگو باشید، چیکار می کنید؟ اینجاست که باید هوش مصنوعی پاسخ دهد و UI بروز شود. در این دوره آموزشی ، یک الگوی طراحی صحیح را برای مدیریت این سناریو ها و یا هر وضعیتی را که در آن یک رویداد رخ می دهد و آبجکت ها و سیستم های متعدد نیاز به پاسخ دارند را فرا می گیرید.

ابتدا روش های ارتباط مستقیم آبجکت ها با یکدیگر را در سی شارپ و یونیتی را مرور می کنیم. بعد با الگوی Observer آشنا و نحوه و زمان مناسب استفاده از آن را یاد می گیرید. در نهایت، با استفاده از این الگو ، به یک روش تمیز و مختصر می‌توانید در بازی استفاده کنید.

پس از اتمام این دوره ، مهارت و شناخت لازم را برای اجرا و پیاده سازی هر رویداد در بازی های خود خواهید داشت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Pluralsight – C# Scripting in Unity: The Observer Pattern

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 1.07 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Marc Gilbert

نرم افزار : Unity

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – C# Scripting in Unity: The Observer Pattern

Whether you’re making an RPG, or simple endless runner, what do you do when something happens in your game and multiple systems need to respond? Your AI needs to react, your UI needs to be updated; the scenarios are endless. In this course, C# Scripting in Unity: The Observer Pattern, you’ll learn a tried and true design pattern for handling these scenarios, or any situation in which a single event occurs and multiple objects or systems need to respond. First, you’ll review the ways objects communicate directly with each other in C# and Unity. Next, you’ll be introduced to Observer pattern. You’ll learn why it exists and when to use it. Finally, you will get hands-on experience implementing the pattern in a clean and concise way that you can use in any or all of your games. When you’ve finished this course, you’ll have the skills and understanding required to implement this elegant solution to handling events in your games.

حجم کل :0.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا