Substance DesignerSubstance PainterUnityZBrushآموزشتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تکسچرینگ محیط بازی در Substance Suite

Creating Game Environment Textures with Substance Suite

آموزش تکسچرینگ محیط بازی

آموزش تکسچرینگ محیط بازی

 

این آموزش تکسچرینگ محیط بازی از شرکت Pluralsight ،طراحی تکسچر محیط بوسیله Substance Suite می تواند به شما در هم جهت شدن با سبک تکسچر سازی مدرن یاری رساند. پروسه طراحی بافت برای محیط در بازی از زمان معارفه نرم افزارهای Substance designer و Substance painter به سرعت در حال تغییر می باشد و این می تواند هماهنگ شدن با این روند را دلهره آور کند.

در آغاز شما شروع به ساخت اشیائی خاص به دو روش سنتی و رویه ای می کنید. سپس شما تمامی نقشه های لازم برای استفاده در Unity را خواهید ساخت. در پایان شما بار دیگر از بافت های ساخته دست خود در موارد مختلفی در Substance Designer و Substance Painter استفاده خواهید کرد.

در پایان این دوره آموزشی شما دانستنی های قابل اتکایی از روند کاری مدرن در این صنعت خواهید داشت در حالیکه هنوز توانایی استفاده از روشهای سنتی بافت سازی بوسیله Zbrush و ادغام آنها با Substance Suite را نیز دارا خواهید بود.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Pluralsight – Creating Game Environment Textures with Substance Suite

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.25 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dan John Cox

نرم افزار : Substance Suite – Substance designer – Substance painter – Zbrush – Unity

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Creating Game Environment Textures with Substance Suite

The game environment texturing pipeline is drastically changing since the introduction of the Substance Designer and Painter Suite, and it can be daunting to adapt to. This course, Creating Game Environment Textures with Substance Suite, will help you transition into these modern texturing workflows. First, you’ll build out stylized shapes both traditionally and procedurally. Then, you’ll create all the necessary maps for use in Unity. Last, you’ll reuse these textures iteratively on multiple assets inside both Substance Designer and Painter. By the end of this environment texturing course, you’ll have a solid understanding of current industry pipelines, while still maintaining the quality and techniques of traditional texturing by using Zbrush in conjunction with Substance Suite. Software required: Substance Designer, Substance Painter.

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 1.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا