mayaSubstance PainterUnityUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت asset های مدولار در Maya

Creating Modular Game Assets in Maya

آموزش ساخت asset های مدولار در Maya

ساخت asset های مدولار در Maya

 

در این آموزش تاثیر گذار و جذاب، یک بازی را از طریق دانش ماژو لار ساخت Asset در نرم افزار Maya توسعه می دهیم ، در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، نحوه مدلسازی ، اسکالپ ، تکسچرینگ ، قراردادن asset ها را در یک انجین بازی یاد میگیرید.

در ابتدا نحوه ساخت یک مدل پایه در مایا جهت استفاده به عنوان یک مقیاس استاندارد برای دیگر بخش های ماژولار و سپس اسکالپ کردن این اسِت ها در زیبراش جهت استفاده برای بیکینگ تکسچرها با سابستنس پینتر را می آموزیم .

بعد چگونگی ایمپورت تمام مدلها و تکسچرها در یک موتور بازی برای اکسپورت نهایی به یک کامپیوتر شخصی برای بازی کردن را فرا میگیرید. زمانیکه این دوره ارائه شده از سافت ساز را به پایان رساندید دانشی بنیادی از ایجاد اسِت های بازی ماژولار که در توسه یک بازی به شما کمک مینماید خواهید داشت با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ساخت بلوک های ساختمان
  • افزودن جزییات اسکالپ با ZBrush
  • ایجاد تکسچر با Substance Painter
  • ایجاد کالیژین
  • مونتاژ فریم ورک در Unity
  • اسمبل فریم ورک در Unreal Engine
  • افزودن جزییات و بسته بندی کردن
  • و …
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Creating Modular Game Assets in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.46 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 41

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Ian Southwell

نرم افزار : Maya 2017, ZBrush 4r7 , Substance Painter , Unity , Unreal

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Creating Modular Game Assets in Maya

At the core of efficiently developing a game is a thorough knowledge of modular asset building. In this course, Creating Modular Game Assets in Maya, you will learn how to model, sculpt, texture, and place your assets into a game engine. You will first learn how to create a base model in Maya to use as a standard measurement for other modular pieces. Then, you’ll learn to sculpt these assets in ZBrush for use in baking their textures within Substance Painter. Next, you’ll learn how to import all your models and textures into a game engine to finally be exported out to a PC to play. When you’re finished with this course, you will have a foundational knowledge of modular game asset creation that will help you as you move forward to developing a game of your own. Software required: Maya 2017, ZBrush 4r7, Substance Painter, Unity, Unreal.

Setting up for Success 11m 35s
Building Your Building Blocks 48m 31s
Adding Sculptural Details with ZBrush 32m 8s
Creating Textures with Substance Painter 44m 20s
Creating Collision 25m 48s
Assembling the Framework in Unity 19m 4s
Assembling the Framework in Unreal 4 19m 34s
Adding Details and Packing It Up 24m 1s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا