PluralsightSubstance PainterUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش اصول تکسچرینگ سلاح برای بازی در Substance Painter و Unreal 4

Pluralsight– Game Weapon Texturing Fundamentals

تکسچرینگ سلاح برای بازی

تکسچرینگ سلاح برای بازی

 

در این دوره به تکسچرینگ سلاح برای بازی می پردازیم. بافت دهی به یک سلاح خاص به توانایی ها و ابزار خاصی نیاز دارد انتظار یک نتیجه عالی بدون آنها را نداشته باشید. برای حصول نتیجه مطلوب شما باید دانش کافی برای استفاده درست از این ابزارها را دارا باشید.

در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ،مبانی تکسچر دهی سلاح برای بازی در سابستنس پینتر و آنریل انجین 4 را یاد خواهید گرفت.در ابتدا بافت دهی به روشی خاص را در نرم افزار Substance Painter با استفاده از نقاشی و ساخت براش خواهید آموخت. سپس یاد می گیرید که چگونه جزئیات و اشکال را برای رسیدن به نتیجه ای مقبول بهبود بخشید.

در نهایت شما توانایی خلق شیدر های اختصاصی در انجین Unreal 4 را بدست خواهید آورد تا بوسیله آن پارچه ای با کیفیتی باور نکردنی ایجاد کنید.در پایان این دوره شما دانستنی های لازم درباره چگونگی ایجاد بسته طراحی مفهومی آماده برای استفاده در بازی های ویدیویی مدرن را دارا خواهید بود.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Pluralsight– Game Weapon Texturing Fundamentals

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 2.16 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dan John Cox

نرم افزار : Unreal Engin – Substance Painter

زیرنویس : ندارد

Pluralsight– Game Weapon Texturing Fundamentals

Texturing a stylized weapon requires a specific handling and some current toolsets – don’t expect those results by default. To create the right results you need to know how to handle the toolset correctly. In this course, Game Weapon Texturing Fundamentals, you will first learn how to texture in a stylized way inside substance painter by using custom painting and brush creation. Next, you’ll learn how to refine details and forms for a compelling result. Finally, you’ll create a custom shader inside Unreal 4 to create incredibly believable cloth. By the end this course, you’ll have an understanding of how to create a concept package ready for modern game development. Required Software: Substance Painter, Unreal 4

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا