GumroadSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهنرم افزار استفاده شده

آموزش مقدماتی Substance Designer

Substance Fundamentals Tutorial | Part 1: Pattern Creation and Natural Scattering

آموزش مقدماتی Substance Designer

آموزش مقدماتی Substance Designer

 

این آموزش مقدماتی Substance Designer:  قسمتی از سری مقدماتی منه, جایی که من به توضیح اصلی هسته سابستنس دیزاینر میپردازم البته به روش خودم. با هر آموزش چندین مثال اورده میشه. جایی که من از از گام اول شروع میکنم و راهنمایی تون میکنم. تمرکز اصلی من تو این دوره ساخت یک متریال کامل نیست ولی به جای اون با یادگیری چگونگی استفاده از نود ها و چگونگی حل کردن مشکلات پیش اومده رو یاد میگیریم. این درسها به افرادی که تازه شروع کردن خیلی کمک میکنه.

در این ویدئو. ما روی قدرت tile sampler تمرکز میکنیم و روش کا کردن من روی اون رو یاد میگیریم. فهم ساخت پترن یک ضرورت در سابستنس هست.من بهتون با مثال های مختلف نشون میدم که چجوری از tile sampler استفاده میکنم تا بتونم متریال های سطح سخت یا طبیعت رو ایجاد کنم. ما طریقه ساخت سنگ رو هم پوشش خواهیم داد و نحوه پخش کردنشون توی طبیعت از طریق یک روش کاملا پروسیجرال. در نهایت نحوه ایجاد علف رو هم یاد میگیریم . با سافت ساز همراه باشید.

تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش آموزش مقدماتی Substance Designer را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Substance Fundamentals Tutorial | Part 1: Pattern Creation and Natural Scattering

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 1

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره :  Daniel Thiger

نرم افزار : Substance Designer

زیرنویس : ندارد

Substance Fundamentals Tutorial | Part 1: Pattern Creation and Natural Scattering

This tutorial is a part of my Fundamental Series, where I demonstrate the core lessons that I have learned in my own SD journey. Each tutorial contains multiple examples, where I’ll be building from scratch, and narrating each step along the way. The focus is not on building complete materials, but on learning how to use nodes, and how to approach problems. These lessons will help to form a good foundation for anyone starting out.

In this video, we will be focusing on the flexibility and power of the Tile Sampler and how I use it in my pipeline. Understanding how to create patterns is an essential part of creating substances. I will be showing you multiple examples of how I use the Tile Sampler to create patterns that can be used to make hard surfaces and natural materials. We’ll cover how to create rocks and how to scatter them in natural and procedural ways. And lastly, we’ll cover how to make grass.


Contents

– 70 minutes

– 1080 Resolution

*v2 is the same as the original, just with the volume increased.

License

Personal, Indie, and Studio Licenses are available. Personal licenses do NOT apply to companies.

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 82%

82%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.52 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا