KeyShotphotoshopThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی سه بعدی برای پروداکشن با Vitaly Bulgarov

The Gnomon Workshop – 3D Design for Production With Vitaly Bulgarov

آموزش طراحی سه بعدی برای پروداکشن با Vitaly Bulgarov

آموزش طراحی سه بعدی برای پروداکشن

 

در این آموزش طراحی سه بعدی برای پروداکشن ، مربی Vitaly Bulgarov، فرآیند ایجاد کامل یک طراحی سه بعدی رندر شده را برای پایپ لاین پروداکشن نشان می دهد. ایشان با استفاده از مثال نیم تنه یک بیگانه،مراحل ایجاد یک کاراکتر sci-fi را از ابتدا یاد می دهد.

کارش را با ساخت سریع اسکچ نیم تنه در نرم افزار ZBrush شروع می کند. سپس در Xsi با استفاده از block-out طراحی دقیقی از پوشش نیم تنه را ایجاد می کند. در ادامه تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد سطوح پیچیده مانند صفخات فلزی چند لایه،لنت های لاستیکی،لوله ها و اتصالات را پوشش می دهد.

پس از تکمیل مدل ، آن را برای رندرینگ raytrace به KeyShot میبرد و سپس آن را برای نهایی کردن طرح ،افزودن جزییات و ظاهر کاراکتر به فتوشاپ خواهد برد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این آموزش :

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – 3D Design for Production With Vitaly Bulgarov

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.28 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : VITALY BULGAROV

نرم افزار : xsi, zbrush, photoshop, keyshot

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – 3D Design for Production With Vitaly Bulgarov

In this lecture, Vitaly Bulgarov shows his process of creating a fully rendered 3D design for production-oriented pipelines. Using the example of an alien bust, Vitaly goes through the main steps of creating a sci-fi character design from scratch. He begins by making a quick bust sketch in software: ZBrush®. He then creates a detailed suit design in software: Xsi® using the block-out as a guideline for the proportions of the alien bust. By doing this, Vitaly shows the techniques and tools he uses to create complicated surfaces like multi-layered metal plates, rubber pads, tubes, and attachments. Solving design on the fly, without making any preliminary sketches, he builds a fully detailed mesh for the helmet and suit, explaining why certain design decisions are made. Once the model is complete, Vitaly takes it into KeyShot® for raytrace rendering and then brings the renders to software: Photoshop® to finalize the design, push the overall look and bring more personality to the character by adding final textures and detail enhancements.

حجم کل : 750 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 2.65 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا