MARImayaNUKEThe Gnomon Workshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

تکنیک های یکپارچه سازی اسکن سه بعدی در Maya, Mari, V-Ray و Nuke

The Gnomon Workshop – 3D Scan Integration Techniques

تکنیک های یکپارچه سازی اسکن سه بعدی در Maya, Mari, V-Ray و Nuke

تکنیک های یکپارچه سازی اسکن سه بعدی

 

تکنیک های یکپارچه سازی اسکن سه بعدی در Maya, Mari, V-Ray و Nuke : در این دوره از هنرمند Adrien Vallecilla، با ورک فلوی کامل برای ادغام دارایی های قهرمان با نتایج فتورئالستی در Maya, Mari, V-Ray و Nuke آشنا خواهید شد. ایشان با استفاده از یک تکنیک کلاسیک در تولید جلوه های بصری، نحوه تبدیل اسکن سه بعدی قطار را با یک دارایی آماده تولید با مایا نشان و در مورد نظریه های مهم مدلینگ سطح سخت صحبت میکند.

این دوره در 5 ساعت، نحوه پاکسازی بافت ها از اسکن سه بعدی،بازگرداندن آنها به دارایی سه بعدی با ماری؛نورپردازی و رندرینگ در مایا با Vray؛اهمیت تطبیق نور با دارایی سه بعدی ؛باسازی سناریو نوپردازی صحیح؛استفاده از ابزارهای تنظیم رندرینگ در مایا،کامپوزیشن حرفه ایی در Nuke و ایجاد اینتراکشن های واقعی با Nuke را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – 3D Scan Integration Techniques

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.55 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Adrien Vallecilla

نرم افزار : Maya – Mari – V-Ray – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – 3D Scan Integration Techniques

Adrian Vallecilla’s 5-hour workshop details a complete workflow for integrating hero assets into backplates with photorealistic results. Using a classic technique in visual effects production, Adrien reveals how to transform a 3D scan of a train into a production-ready asset using Maya, discussing the important hard-surface modeling theories while demonstrating the process. The texturing portion includes how to clean up textures from the 3D scan and project them back onto a clean 3D asset using Mari — a standard practice that ensures the CG asset is usable in VFX production.

Back in Maya, the look-dev, lighting, and rendering is handled with V-Ray. Adrien discusses the importance of matching the lighting of the plate with the 3D asset being integrated for truly realistic results and demonstrates how to recreate the correct lighting scenario. Using Maya’s render setup tools, Adrien shows how to export all the necessary lighting passes required for professional compositing in Nuke. As well as detailing the process, he also discusses what to look out for when creating realistic CG integrations using Nuke.

Provided with this workshop is Adrien’s low-res model of the environment and camera (.mb file for Maya) used for the shot, which you can download and use with your own assets. An HDR image and backplate courtesy of HDRI Haven is also included from their free collection.

حجم کل : 1.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.38 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا