3ds maxphotoshopThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشپست پروداکشنشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی محیط خاص در 3ds Max,Unreal,Photoshop شماره 3

The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 3

آموزش طراحی محیط خاص

آموزش طراحی محیط خاص

 

در این آموزش طراحی محیط خاص از شرکت The Gnomon Workshop، مدلر محیط Naughty Dog ، ورکفلوی پروداکشن کامل خود را برای ساخت یک محیط آماده بازی به سبک خاص را آموزش می دهد. در شماره آخر این مجموعه ، فرآیند اسمبلی و جمع آوری صحنه را در آنریل انجین 4 نشان می دهد.

او با تنظیم پروژه Unreal شروع می‌کند و با قرار دادن تمام عناصر اصلی که در شماره دوم آموزش ایجاد شده‌اند، صحنه را پوشش می دهد.از آنجا، مارتین اولین پس های نور را با ایمپورت یک تصویر HDR که به عنوان یک متریال برای Sky Sphere در Unreal، مورد استفاده قرار می‌دهد.

مارتین پس از آن قرار دادن mid-elements و جزئیات قلعه بسراغ اولین بیک می رود. دارایی های اضافی افزوده می شوند و متریال های سنگ و صخره تنظیم و روی مش سه بعدی با استفاده vertex painting نقاشی می کند.

برای کسانی که به دنبال توسعه ورک فلوی هنری محیط خود هستند، این عنوان مجموعه‌ای از تکنیک‌های برگرفته از تجربه صنعت عمیق مارتین را به پایان می‌رساند و دانش لازم را برای ایجاد یک محیط آماده بازی با Unreal فراهم می‌کند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

تصاویری از این مجموعه آموزشی :

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 3

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.24 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : MARTIN TEICHMANN

نرم افزار : 3ds Max, Unreal, Photoshop

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 3

In this series, Martin Teichmann, Environment Modeler at Naughty Dog, takes you through his complete production workflow to build a stylized game ready environment; a process that requires not only technical and artistic knowledge, but also insight into the mechanics of game play in order to deliver the best experience for the player. In this final volume of a three-part series, Martin guides you through the process of assembling the scene in Unreal Engine 4. He starts by setting up the Unreal project and dresses the scene by placing all the main elements that were created in Volume Two. From there, he covers the first lighting pass by importing an HDR image to be used as a material for the Sky Sphere in Unreal. Martin then places the mid-elements and castle details, followed by the first bake. Additional assets are added, and the rock and stone materials are set up and painted to the 3D mesh using vertex painting. Scene lighting now gets updated along with a final material polish pass while taking care of the gameplay adjustments and optimizations needed for a smooth game experience. For those looking to develop their environment art workflow, this title concludes the series with techniques derived from Martin’s in-depth industry experience, providing the student with the necessary knowledge to create a game ready environment with Unreal.

حجم کل : 5.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا