mayaThe Gnomon Workshopآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ کاراکتر در Maya برای پروداکشن بازی

The Gnomon Workshop – Character Rigging In Maya For Game Production

آموزش ریگ کاراکتر در Maya برای پروداکشن بازی

آموزش ریگ کاراکتر در Maya

 

در این آموزش ریگ کاراکتر در Maya از هنرمند Taylor Whitsett، با مفاهیم اصلی ریگ بندی کاراکتر در مایا و ساخت ریگ های کاراکتر های فریندلی و آماده پروداکشن آشنا می شوید. ایشان در 5 ساعت، نحوه اعمال اصول ریگ بندی را برای ایجاد ریگ های پیچیده کاراکتر را شرح می دهد. ایشان تجربه های خود در کار در پروژه های مهمی چون Walking Dead: Saints و Sinners and Medal of Honor به اشتراک می گذارد.

وی مفاهیم اساسی ریگ را معرفی کرده و مراحل ساخت ریگ های کارآمد برای کاراکتر های بازی را نشان می دهد. در ادامه با ایجاد پایپ لاین کاراکتر جهت تنظیم کردن بایند اسکلت ،ایجاد یک ریگ کنترل، ساخت ریگ بندی اتوماتیک و سیستم های انیمیشن آشنا می شوید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :»

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Character Rigging In Maya For Game Production

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Taylor Whitsett

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Character Rigging In Maya For Game Production

Learn the core concepts of character rigging in Maya and how to build production-ready, animator-friendly character rigs. This 5-hour workshop by Taylor Whitsett, a Technical Animator at Respawn Entertainment, reveals how to apply basic rigging principles to create complex character rigs creatively. While character rigging can often feel overwhelming, it doesn’t need to be; Taylor shares industry-proven techniques gained through experience working on titles including Walking Dead: Saints & Sinners and Medal of Honor: Above and Beyond, to help you break through any hurdles.

Follow along as Taylor introduces fundamental rigging concepts and walks through the steps to building efficient character rigs for games. From establishing a character pipeline to setting up the bind skeleton and creating a control rig, all the way through to building automated rigging and animation systems; this workshop details the entire workflow in Maya.

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا