KeyShotMARImayaphotoshopThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتالنورپردازی

آموزش ساخت کانسپت موجود سه بعدی : اژدهای افعی

Creating An Original 3D Creature Concept - Viper Dragon

آموزش ساخت کانسپت موجود سه بعدی

 

آموزش ساخت کانسپت موجود سه بعدی : ایجاد کانسپت های موجودات با استفاده از ویژگی های حیوانات در دنیای واقعی ، به واقع گرایی و آشنایی با کانسپت شما می افزاید. در این دوره از هنرمند Kurtis Dawe، در 14 ساعت، ورک فلوی کامل ایجاد یک کانسپت منحصر به فرد اژدهای افعی از جمع آوری رفرنس تا کامپوزیت نهایی در فتوشاپ را یاد خواهید گرفت.

ایشان نحوه جستجو و بررسی رفرنس ها،کار با ریتوپولوژی در زیبراش،فرآیند یووی در مایا، فرآیند تکسچرینگ و شیدینگ در ماری،تکنیک های پوزینگ موجودات با Transpose Master در زیبراش،نورپردازی و رندرینگ در KeyShot و کامپوزیشن در فتوشاپ را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating An Original 3D Creature Concept – Viper Dragon

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kurtis Dawe

نرم افزار : ZBrush, Mari, KeyShot, Photoshop, Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating An Original 3D Creature Concept – Viper Dragon

Creating original creature designs using characteristics from real-world animals adds a dash of realism and familiarity to your concepts. This workshop by Kurtis Dawe, Character Artist and Modeler at Scanline VFX in Vancouver, shows a complete workflow for creating a unique Viper Dragon concept in 3D, from reference gathering through to the final Photoshop composite.

With a project like this, reference is key. Kurtis shares how he searches for and explores references that will help him hone in on the look and feel of the character he’s creating, before fleshing the creature out in 3D using ZBrush. From there, Kurtis’ workflow covers his retopology work in ZBrush, reveals his UV-ing process in Maya, and walks through the texturing and shading processes in Mari. With the character textured, he then demonstrates his techniques for posing the creature using Transpose Master in ZBrush, before tackling the lighting and rendering with the KeyShot renderer. As the final step of the process, Kurtis shares his compositing techniques using Photoshop, to pull together a final illustration suitable for a client or portfolio.

حجم کل : 2.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.78 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا