KritamayaThe Gnomon Workshopآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی و ایجاد یک نیم تنه موجود در Maya

The Gnomon Workshop – Designing & Creating a Creature Bust

آموزش طراحی و ایجاد یک نیم تنه موجود در Maya

طراحی و ایجاد یک نیم تنه موجود در Maya

 

آموزش طراحی و ایجاد یک نیم تنه موجود در Maya : در این دوره از هنرمند Pascal Raimbault، با پایپ لاین کامل ایجاد کانسپت یک کاراکتر موجود منحصر به فرد برای پروداکشن آشنا خواهید شد. ایشان طراحی دو بعدی را در Krita،نحوه ساخت مدل که مطابق با کانسپت اصلی هست را در Maya و ZBrush آموش خواهد داد.

این دوره به تکنیک های مورد علاقه پاسکال برای حجاری پوست در زیبراش،نحوه تولید مدل های سازگار،توپولوژی،یووی در مایا،ایجاد عناصر اضافی چون قطعات لباس با سطح سخت در زیبراش و … خواهد پرداخت.  این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Designing & Creating a Creature Bust

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Pascal Raimbault

نرم افزار : Maya – ZBrush – Krita

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Designing & Creating a Creature Bust

This creature design workshop by Wētā FX Lead 3D Modeler, Pascal Raimbault, covers his complete pipeline for concepting unique characters for production. Starting from the 2D design in Krita, Pascal moves on to progressively build a 3D model that is truthful to the original concept, using Maya and ZBrush.

This comprehensive workshop details some of Pascal’s favorite skin-sculpting techniques in ZBrush. He explains how he makes his models production-friendly, including how to rework the topology and handle the UVs in Maya. Pascal also covers creating additional elements, such as hard-surface costume pieces detailed in ZBrush, making extensive use of ZBrush’s powerful Polygroups.

The texturing portion is all handled using Substance Painter and covers a variety of materials. The look-dev and turntable setup is then explained in Houdini using Solaris, and finally, the model is rigged in Maya to be posed and rendered in Karma.

The result of this workshop is a final asset suitable for any department in a studio environment to take over, whether to use the asset for a visual effects production or in a game cinematic. To finish off, Pascal shows his high-res renders produced using some basic compositing tricks in Houdini.

Project files include the ZBrush 2022 tool file, which includes the high-resolution skin sculpt and an early WIP version of the costume model, for your reference.

حجم کل : 2.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 2.95 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا