mayaphotoshopRedshiftSoftimageThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش Look Dev و نورپردازی شماره 2 : شیدینگ و تکسچرینگ

Lighting & Look Dev Essentials Vol. 2: Shading & Texturing

آموزش Look Dev و نورپردازی شماره 2 : شیدینگ و تکسچرینگ

آموزش Look Dev و نورپردازی

 

در این آموزش Look Dev و نورپردازی از هنرمند Adrien Vallecilla، در 4.5 ساعت ، همه چیزهای مورد نیاز برای ساخت متریال و شیدرهای سی جی دنیای واقعی را در نرم افزار های Redshift،Maya را یاد خواهید گرفت. این ورک شاپ، نحوه بازآفرینی پدیده های طبیعی متریال واقعی را با ابزارهای سه بعدی را نشان می دهد تا تکسچرها و شیدینگ واقعی را به صحنه ها اضافه کنید.

در ادامه رویکرد های مختلف برای look dev، استراتژی های مختلف برای look development وسایل نقلیه و کاراکتر های انسانی،افزودن رئالیسم به صحنه ها با ورک فلوی رویه ایی غیر مخرب،روش های تکسچرینگ و شیدینگ با مایا و ردشیفت و … را یاد خواهید گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Lighting & Look Dev Essentials Vol. 2: Shading & Texturing

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Adrien Vallecilla

نرم افزار : Softimage, ZBrush, Photoshop, Redshift, Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Lighting & Look Dev Essentials Vol. 2: Shading & Texturing

Strengthen your understanding of look development and explore the core differences between real-world materials and CG shaders in this 4.5-hour workshop by Adrien Vallecilla. Building upon the theory shared in Lighting & Look Dev Essentials Vol 1: Lighting Theory, Adrien reveals how to recreate the natural phenomena of real materials using 3D tools to add realism to your scenes with realistic textures and shaders.

To demonstrate some of the different approaches to look dev, Adrien showcases his strategy when doing look development for vehicles and human characters, before concluding the workshop with a detailed look at the still-life scene created in Volume 1. Follow along as Adrien discusses how to add an extra layer of realism to his scene using a non-destructive procedural workflow.

While this workshop demonstrates Adrien’s texturing and shading methods using Maya and Redshift, the knowledge is transferable to other 3D software and rendering engines, with the focus kept on the fundamentals and theory.

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا