ArnoldHoudiniphotoshopThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشانیمیشنپلاگین استفاده شدهحجاریشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش تکنیک های شیدینگ رویه ای برای Houdini و Arnold

The Gnomon Workshop - Procedural Shading Techniques For Houdini & Arnold

آموزش تکنیک های شیدینگ رویه ای برای Houdini و Arnold

آموزش تکنیک های شیدینگ رویه ای

 

در این آموزش تکنیک های شیدینگ رویه ای از هنرمند Wojtek Piwowarczyk، با نحوه ایجاد شیدر های رویه ایی با آرنولد و هودینی برای فیلم،انیمیشن،بازی های سینمایی آشنا خواهید شد. در 8.5 ساعت، تکنیک های شخصی مورد استفاده در پروداکشن و پروژه های متعدد را به اشتراک خواهد گذاشت.

ایشان نه تنها روش های دقیق ایجاد شیدر های رویه ایی، بلکه در مورد نحوه استفاده کامل ماهیت رویه ایی هودینی صحبت خواهد کرد. در ادامه چندین تکنیک برای استخراج اطلاعات از هندسه منبع برای ایجاد شیدرهای کارآمد را می آموزید.

همچنین از زیبراش و فتوشاپ بعنوان بخشی از ورک فلو استفاده میشود.فایلهای پروژه شامل یک صحنه کامل هودینی با آبجکت های پردازش شده،نورپردازی،شیدر ها برای کمک به یادگیری و آنالیز تمام مراحل و تکنیک های شیدینگ می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Procedural Shading Techniques For Houdini & Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Wojtek Piwowarczyk

نرم افزار : ZBrush, Houdini, Arnold, Photoshop

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Procedural Shading Techniques For Houdini & Arnold

Learn to create photorealistic procedural shaders with Arnold and take advantage of the procedural nature of Houdini with this workshop by Wojtek Piwowarczyk, Environment Generalist TD for film, animation, and game cinematics.

During the course of 8.5 hours, Wojtek reveals his personal collection of techniques used in production and developed over several years while creating visual effects for a variety of entertainment projects. He covers not only detailed methods for creating procedural shaders but also discusses how Houdini’s procedural nature can be used to full effect. You’ll learn several techniques for extracting information from source geometry to create effective shaders — and because it’s procedural, you’ll be able to apply them to any models, and even reuse them entirely, or in parts, on future projects.

ZBrush and Photoshop are also used in this workshop as part of the workflow. Project files include a complete Houdini scene with final processed objects, lighting, and shaders to assist with learning, as well as a breakdown of all the steps and shading techniques presented in the tutorial. The package also contains 3D models, ZBrush files, and baked displacement textures for relevant objects plus proxies for the Megascans textures used. This complete set allows you to recreate the scene from the tutorial and will serve as a base for your own look-development experiments.

حجم کل : 15.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا