mayaphotoshopUartsyZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از Uartsy

Uartsy - Character Design For Film And Games

آموزش طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از Uartsy

طراحی کاراکتر برای فیلم و بازی از Uartsy

 

در این دوره از شرکت Uartsy ،  مربی دوره  Danny Williams ،  به صورت جامع و کاربردی به طراحی تئوری  کاراکتر ، تکنیک ها  ، پایپ لاین ها برای استفاده در فیلم و بازیدر نرم افزار های ZBrush ، Maya و Photoshop می پردازد با سافت ساز همراه باشید.

این دوره آموزشی شامل 10 پروژه می باشد:

  1. اصول و مبانی توسعه کانسپت کاراکتر
  2. اسکالپ بدن و سر کاراکتر در Zbrush
  3. ایجاد یک شخصیت کامل کاربردی با توپولوژی ، ری توپولوژی و UV
  4. Refining کاراکتر در Maya
  5. نحوه تکسچرینگ و پوزینگ کاراکتر با ZBrush ، Maya  و Photoshop
  6. پروژه : طراحی کاراکتر در فتوشاپ
  7. پروژه : ایجاد ارزش
  8. پروژه : آشنایی با The Language Of Lines
  9. پروژه : اسکالپ کاراکتر در زیبراش
  10. پروژه : PolyPainting کاراکتر

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • درک مبانی توسعه کانسپت کاراکتر
  • ایجاد UV با کیفیت کارآمد پروداکشن  و توپولوژی برای کاراکتر
  • یادگیری تکنیک های متعددی برای تکسچر ، ژست و بیک
  • اهمیت ابزار Langue of Lines
  • ایجاد کاراکتر آماده پروداکشن از ابتدا تا انتها
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Uartsy – Character Design For Film And Games

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Danny Williams

نرم افزار : ZBrush , Maya , Photoshop

زیرنویس : ندارد

Uartsy – Character Design For Film And Games

Danny Williams gives you a comprehensive rundown of character creation theory, techniques, and pipelines for both film and games.

The 5 most important lessons:

  1. Understand the fundamentals of developing solid character concepts.
  2. Create efficient production quality UV’s and topology for characters.
  3. Learn numerous techniques for texturing, posing and baking.
  4. Understand the importance of The Langue of Lines.
  5. Create a production ready character from start to finish.

Project 1 : Fundamentals Of Developing Your Character Concept
Lecture 1  06:56   1 – Introduction
Lecture 2  07:07  2 – The Difference Between Inspiration and Reference
Lecture 3  12:14  3 – First, Second, and Third Reads
Lecture 4  05:28  4 – Working From The Inside Out
Lecture 5  19:26  5 – Style and Visual Rules
Lecture 6  07:13  6 – Line Vs. Value
Lecture 7  34:21  7 – Setting Up Photoshop And Starting A Concept
Lecture 8  31:17  8 – Starting A Concept: Mood Painting
Lecture 9  25:03  9 – Concepting In ZBrush
Lecture 10  10 – Q&A
Lecture 11  04:39  11 – 2D Mood
Lecture 12  09:10  12 – 3D Mood

Project 2 : Sculpting Your Characters Body and Head In ZBrush
Lecture 1  Module 2 Resources
Lecture 2  10:33  1 – A.R.C.H.S.
Lecture 3  05:14  2 – Working From the Inside Out
Lecture 4  09:14  3 – Digestible Chunks
Lecture 5  06:37  4 – Natural Rhythms and Working Through The Ugly
Lecture 6  14:45  5 – Blocking Out A 3D Dummy
Lecture 7  08:45  6 – Bocking In Arms and Discussing zRemesher
Lecture 8  11:33  7 – Sculpting The Body and Explaining Dynamesh
Lecture 9  10:32  8 – Sculpting The Head
Lecture 10  25:11  9 – Discussing The Character Concept And Homework
Lecture 11  10 – Q&A

Project 3 : Create A Fully Functional Character With Topology, Retopology and UV’s

Lecture 1  Module 3 Resources
Lecture 2  17:22  1 – Intro
Lecture 3  19:46  2 – Measurements and Proportions
Lecture 4  20:48  3 – Topology Part 1
Lecture 5  14:55  4 – Topology Part 2
Lecture 6  13:52  5 – Hand Sculpt Part 1
Lecture 7  16:15  6 – Hand Sculpt Part 2
Lecture 8  07:36  7 – Hand Modeling
Lecture 9  8 – Q&A and Artists of the Week
Lecture 10  03:34  9 – Head Volume Blocking
Lecture 11  06:20  10 – Head Retopo and UV
Lecture 12  03:15  11 – Head Detail
Lecture 13  15:26  12 – Maya Viewport

Project 4 : Refining Your Character In Maya

Lecture 1  Module 4 Resources
Lecture 2  10:07  1 – Intro, recap, and sculpt update
Lecture 3  10:20  2 – Hard surface modeling and the principles of deformation
Lecture 4  17:31  3 – Retopology
Lecture 5  06:42  4 – Unwrapping UVs with Roadkill
Lecture 6  16:36  5 – Modeling straps in Maya
Lecture 7  11:45  6 – Normals, UVs, and reprojection Part 01
Lecture 8  16:41  7 – Normals, UVs, and reprojection Part 02
Lecture 9  10:20  8 – Baking methods Part 01
Lecture 10  11:50  9 – Baking methods Part 02

Project 5 : Learn How To Texture and Pose Your Character With ZBrush, Maya And Photoshop

Lecture 1  11:14  1 – Intro and UVs Recap
Lecture 2  15:15  2 – Creating Textures
Lecture 3  17:05  3 – Texturing the Jeans
Lecture 4  17:06  4 – Adjusting the Normal Map
Lecture 5  15:40  5 – Texturing the Skin
Lecture 6  10:48  6 – The One Sheet – Part 1
Lecture 7  13:29  7 – The One Sheet – Part 2
Lecture 8  13:06  8 – Baking and Posing
Lecture 9  10:54  9 – Posing with Transpose Master

Project 6 : Character Project: Design Characters In Photoshop

Lecture 1  27:25  Live Class: Part1
Lecture 2  20:29  Live Class: Part 2
Lecture 3  04:11  Tools
Lecture 4  10:41  Blocking the Face
Lecture 5  08:56  Blocking the Body
Lecture 6  03:10  Body Cleanup
Lecture 7  11:15  Clean Lines
Lecture 8  16:17  Body Adjustments
Lecture 9  12:43  Tonal paint

Project 7 : Character Project: Establish Values

Lecture 1  26:55  Introduction
Lecture 2  20:30  Tone Painting Part 1
Lecture 3  19:39  Tone Painting Part 2
Lecture 4  19:58  Tone Painting Part 3
Lecture 5  26:05  Tone Painting Part 4
Lecture 6  33:17  Q&A
Lecture 7  03:56  Bonus: Tool Presets
Lecture 8  14:38  Bonus: Basic Terms
Lecture 9  28:30  Bonus: Blocking Value Part1
Lecture 10  27:31  Bonus: Blocking Value Part 2

Project 8 : Character Project: Understanding The Language Of Lines

Lecture 1  21:32  Intro and the Language of Lines Part 1
Lecture 2  25:01  Language of Lines Part 2
Lecture 3  20:06  Language of Lines P3
Lecture 4  22:35  Language of Lines Part 4
Lecture 5  18:34  Discussion on Color
Lecture 6  32:34  Q&A

Project 9 : Character Project: Sculpting Your Character In ZBrush

Lecture 1  25:31  Intro
Lecture 2  19:22  Sculpting Blockout
Lecture 3  20:13  Refining the Major Forms
Lecture 4  23:28  Adding Details
Lecture 5  17:45  Re Topology of the Face

Project 10 : Character Project: PolyPainting Your Character

Lecture 1  30:55  UVing the Head
Lecture 2  25:13  Polypainting
ecture 3  27:05  Finishing Polypaint and Blend Shapes

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا