blenderUdemyUnityآموزشاسکریپت نویسیبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ساخت ژنراتور سیاه چاله رویه ای تصادفی در C# با بلندر و یونیتی

Udemy – C# Procedural Random Dungeon Generator in Unity 3D & Blender

ساخت ژنراتور سیاه چاله رویه ای تصادفی در C# با بلندر و یونیتی

ساخت ژنراتور سیاه چاله رویه ای تصادفی

 

در این دوره ساخت ژنراتور سیاه چاله رویه ای تصادفی از هنرمند Billy McDaniel، با نحوه ایجاد ژنراتور تصادفی سیاه چاله که اتاقهای مدولار و راهروها را با سی شارپ متصل میکند ، آشنا می شوید. این دوره نحوه دستکاری اتاق ها و سالن های پیش ساخته را با برنامه نویسی سی شارپ آموزش می دهد تا یک سیاه چال منحصر به فرد بصورت تصادفی برای بازی های ویدیویی را داشته باشید.

در بلندر شروع میکنیم و اطلاعات مش را به یک فایل FBX اکسپورت کرده و سپس به یونیتی وارد کرده و به پیش ساخته تبدیل میکنیم تا در پروژه خود استفاده کنیم. بعد یک اسکریپت کاملاً رویه ایی در سی شارپ می نویسیم که از آن برای ایجاد تغییرات پیچیده از سیاه چاله ها برای بازی سه بعدی استفاده میکنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – C# Procedural Random Dungeon Generator in Unity 3D & Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Billy McDaniel

نرم افزار : Unity , Blender

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – C# Procedural Random Dungeon Generator in Unity 3D & Blender

Learn how to manipulate prefabricated rooms and halls with C# scripting to generate a unique randomly generated dungeon for your video games in Unity. Included in the course are a set of modular room and hall tiles which we’ll use to create our dungeons. We’ll start in Blender where we will export the individual mesh information to an fbx file and then import them into Unity and convert them to prefabs that we can use in our project. Next, we’ll write a complete procedural C# script that uses those prefab tiles to generate intricate and endless variations of dungeons for your 3D games.

The course is intended for intermediate-level Unity game developers who have a strong desire to create random environments in an interior-only series of rooms and hallways. We’ll jump right into the code and write methods that perform specific functions while piecing everything together to produce the desired results.

You’ll also learn to recognize the tile requirements which will be useful if you decide to go shopping for tiles to add to your collection or if you want to create your own.  This course is intended for video game developers with a desire for adding unpredictable environments to their games.

حجم کل : 2.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا