UdemyUnityآموزشاسکریپت نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ساخت بازی Idle Tycoo با Bolt و Unity بدون کدنویسی

Udemy – Create an Idle Tycoon Game using Bolt & Unity – NO CODING

ساخت بازی Idle Tycoo با Bolt و Unity بدون کدنویسی

ساخت بازی Idle Tycoo با Bolt و Unity

 

در این دوره ساخت بازی Idle Tycoo با Bolt و Unity ، با استفاده از ابزار قدرتمند اسکریپت نویسی Bolt به ساخت یک بازی سرگرم کننده Idle Tycoon در یونیتی می پردازیم. جدا از اسکریپت Bolt ، یونیتی دارای چندین دارایی محبوب اسکریپت نویسی می باشد که یکی از محبوبترین آنها Playmaker است.

Playmaker امکان استفاده نامحدود از state machine برای ساخت بازی می دهد. Bolt نیز دیاگرام state machine که خیلی شیبه به Playmaker است را خواهد داد. مزیت عالی Bolt اینه که نمودارهای جریان اسکریپتی بصورت مستقیم در کتابخانه انجین یونیتی مپ خواهند شد.اگر قبل از آشنایی با بولت ، زبان سی شارپ را بدانید ، مزیت بزرگی خواهید داشت.

Playmaker از اکشن های سفارشی برای استفاده از قدرت نمودارهای حالت بهره میبرد و این یکی از مزایای خوب Playmaker است اما متاسفانه یادگیری اکشن ها و دستورات اختصاصی یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود. بخصوص برای کسانی که قصد دارند با سی شارپ مهارت های خود را در یونیتی توسعه بدهند.

اگر شما یک برنامه نویس سی شارپ هستید و بلدید کد نویسی کنید ، اسکریپت بولت را پیشنهاد می کنیم. بولت اجازه میدهد که روی طراحی بازی و دستیابی به نتیجه بهتر تمرکز کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • شناخت قدرت و انعطاف پذیری Bolt و Unity در ساخت بازی بدون برنامه نویسی
  • استفاده از الگوهای طراحی برای ایجاد بازی های پیچیده تر
  • استفاده از واحد های فوق العاده برای سازماندهی معماری ساخت پروتوتایپ بازی با اسکریپت Bolt
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Create an Idle Tycoon Game using Bolt & Unity – NO CODING

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : آپدیت 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : –

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Create an Idle Tycoon Game using Bolt & Unity – NO CODING

Developing Games can be very fun and rewarding once you know how. And with Unity & the Bolt Visual Programming asset it has never been easier to build full robust games without any programming.

How does Bolt compare to Playmaker?

In addition to Bolt, Unity has several other popular visual scripting assets available. One of the most popular is Playmaker. Playmaker allows you to use finite state machines to build games. Bolt also provides state machine diagrams that perform much like Playmaker in managing states. The big benefit of Bolt however is that the scripting flow diagrams themselves map directly to the C# and UnityEngine libraries. This gives you a great advantage if you already know C# when coming into Bolt. Once I understood how to connect units and create flow graphs I was able to build games with virtually no learning curve at all as I already know C#. Playmaker however uses custom actions that you use to power your state diagrams. These work well and Playmaker is a great asset. Unfortunately having to learn proprietary actions and commands is a big drawback of playMaker. Especially for those who intend to further their game development skills by learning C#.

Bolt can help you learn C#

If you are a new C# programmer who is finding the syntax of the code gets in your way I can’t recommend Bolt enough. Even better, you can configure it to use real C# syntax in the visual units. I really enjoy how I can use real C# methods with the exact same arguments I would use in real C# scripts. It’s like intellisense on steroids. This tight tie in with C# makes it that much easier to incorporate what you learn from Bolt into improving your C# skills.

Bolt allows you to focus on game design and achieving results rather than all the syntax of writing code. If you are an experienced C# developer you owe it to yourself to take a look at Bolt for prototyping and approaching game design from an alternative perspective.

Bolt offers a rich API so it is easy to integrate your own C# scripts with Bolt’s flow graphs.

What you’ll learn
Understand the power and flexibility of Bolt & Unity in making Games without Coding
Utilize Design Patterns to Create Increasingly Complex Games
Prototype Games Quickly Using the Bolt Visual Programming Tool & Unity
Use Super Units to Organize Your Game Architecture

Who this course is for:
Anyone who wishes to learn how to make Video Games or Learn New Ways to Make Video Games
C# Developers who wish to get more familiar with Game Design and the API’s
Beginning Developers who wish to learn how develop games and later transition to C# Development
Developers who Learn Better Visually

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.45 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا