blenderUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی خنجر واقعی در Blender

Udemy – Dagger Game Asset Creation in Blender

آموزش ساخت دارایی خنجر واقعی در Blender

آموزش ساخت دارایی خنجر واقعی

 

در این آموزش ساخت دارایی خنجر واقعی در Blender ، نحوه مدل سازی و تکسچرینگ AAA در برنامه های Blender، Marmoset toolbag , Substance Painter و Photoshop را خواهید آموخت. هدف از این دوره اینه که یاد بگیرید که دارایی های حرفه ایی در استودیو بازی AAA چگونه ساخته می شوند.

در مورد ساخت دارایی low poly و high poly خنجر در بلندر صحبت خواهیم کرد. سپس یووی های خنجر low poly را تا حد امکان بهینه میکنیم تا آن را به marmoset toolbag برای ساخت مپ های تکسچر دارایی مان ببریم.

پس از اینکه فرآیند بیک دارایی ها را انجام دادیم، نشان می دهیم که چطور هر گونه مشکلی که در حین بیک کردن رخ میدهد را رفع کنید . پس از ایجاد بیک تمیز و شگفت انگیز، مپ ها رو به substance painter میاریم و به ساخت تکسچر نهایی می پردازیم.

در سابستنس پینتر ، نحوه ساخت نرمال مپ با جزییات ، ایجاد متریال های پایه و تکنیک های انقلابی برای افزودن جزییات دقیق و سریع را پوشش خواهیم داد و در نهایت رندر بی نظیری از خنجر را خواهیم گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ورک فلوی صنعت High poly به low poly
  • بهینه سازی مدل های سه بعدی برای بازی
  • بیک مپ های تکسچر تمیز
  • حل مشکلات بیک
  • ایجاد جزییات بسیار واقعی
  • ایجاد بی نظیر رندرهای تصویر
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Dagger Game Asset Creation in Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره :  Victory3D LLC

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Udemy – Dagger Game Asset Creation in Blender

The purpose of this course is to show you how professional game props are created in AAA game studios.

We will go over in-depth on how to create a high poly and low poly asset inside Blender. We will then create the uv’s of our low poly dagger and make everything as optimal as possible so that we can go into marmoset toolbag where we will be creating texture maps for our asset. We will go through the process of baking our asset and I will show you how to fix any baking issues that might occur so you will know how to solve problems for your own future projects. After we create a wonderful clean bake, we will take our maps into substance painter where we will be creating our final texture. We will cover multiple things inside substance like creating normal map details, creating base materials and revolutionary techniques to add amazing details quickly and accurately. Once we are happy with our texture, I will show you how to create impressive image renders that you can use for your own work that can be represented in your portfolio.

Who this course is for:
Anyone who wants to wants to enhance their art portfolio
Anyone who wants to understand the process of game asset creation
Anyone who wants to get better in modeling, baking, and texturing

حجم کل : 4.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا