Substance PainterUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش هنر استفاده از Substance Painter

Udemy – Learn the ART of Substance Painter

آموزش هنر استفاده از Substance Painter

آموزش هنر استفاده از Substance Painter

 

در این آموزش هنر استفاده از Substance Painter ، نحوه استفاده از آخرین نسخه نرم افزار Substance Painter (و Designer) را یاد می گیرید و تبدیل به یک هنرمند تکسچر محیط بازی خواهید شد. نحوه بردن متریال Substance Designer به Substance Painter و جایگزینی تکسچر های کف با متریال تکسچری که در سابستنس دیزاینر ساخته اییم رو یاد می گیرید.

نحوه استفاده از Alchemist، انتقال متریال از Alchemist به Substance Painter، ایجاد تکسچرها برای بازی های ویدیویی؛ اصول اولیه سابستنس پینتر، ساخت محیط بازی سه بعدی؛ انتقال احساس از طریق داستان برای ایجاد صحنه موفق؛ نحوه تکسچر،نورپردازی و لایوت صحنه؛ایجاد تکسچر های PBR و … را می آموزید.

این دوره برای کسانی که بطور جدی میخواهند وارد حرفه بازی سازی ، ساخت محیط برای بازی ها شوند و میخواهند که روند ساخت یک صحنه کامل با متریال و تکنیک های مختلف رو بیاموزند مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Learn the ART of Substance Painter

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 19.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 110

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kevin Oxland

نرم افزار : Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Learn the ART of Substance Painter

A whole new section, consisting of 12 new Substance Designer tutorials, has been added to the Substance Painter course. This section will teach you how to use Designer. It will also show you how to take your materials from Substance Designer into Substance Painter, and consequently exported into Unity where we will replace our floor textures with the texture material we create in Substance Designer.

A whole new section, consisting of 5 new Substance Alchemist tutorials, has been added to the Substance Painter course. This section will teach you how to use Alchemist. It will also show you how to take your materials from Alchemist into Substance Painter, and consequently exported into Unity.

Creating textures for video games is an art form in its own right. Simply pulling assets from an online store, and dropping them into an off the shelf game engine isn’t enough in today’s competitive industry. You need fundamental art skills, and if you want to stand out from the crowd, you need to create your own art, and present your skills to potential clients / employers.

DESIGN / STORY / EMOTION:

Creating video game art is at the heart of this course, but creating visuals is not just about the art, it’s also about the ideas and the design that spawn the art. The story you can tell through visual interpretation and the emotion your scene can invoke through textures and lighting, is also key to creating a successful scene. I will show you techniques on how you can convey this in your texture work, lighting and your scene layout.

THE TECHNICAL STUFF:

We’ll create PBR (Physically Based Rendering) textures in Substance Painter, and drop them into Unity where we’ll build the scene using the textures you have created. I will then take you through lighting in Unity and give you thorough understanding of how it works and how to set it up, and show you how to create stunning portfolio shots from within Unity and Substance Painter.

This course is perfect for anybody seriously wishing to pursue a career as a texture / environment artist in the games industry and would like to follow the process of texturing an entire scene with varying materials and techniques.

It’s suitable for beginners to Intermediate levels. The more advanced artists may find that you’re going over old ground in some areas, but it can still be a worthy refresher course. Over time, the course will get regular updates and keep on trend with industry techniques and standards. New content will also be added in the future.

This IS NOT a modelling or character animation course. These are very specific disciplines within the games industry, and here we are primarily focusing on highly detailed, texture creation for environments.

Who this course is for:
If you’re interested in becoming a texturing Ninja in the video games industry while using all the latest industry standard tools and techniques, then this course is for you.

حجم کل : 15 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا