UdemyUnityآموزشاسکریپت نویسیبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش سیستم Entity Component یونیتی برای بهینه سازی بازی

Learn Unity's Entity Component System to Optimise Your Games

آموزش سیستم Entity Component یونیتی برای بهینه سازی بازی

آموزش سیستم Entity Component یونیتی

 

آموزش سیستم Entity Component یونیتی : مهارت های برنامه نویسی یونیتی رو آپدیت کنید تا از کامپایلر Burst و Data Orientated Technology Stack به اصطلاح (DOTS) بهره ببرید. تکنولوژی های جدید یونیتی ECS و DOTS برای بهینه سازی توسعه بازی و روشهای جدید جهت دسترسی به حافظه و پردازش موزای برای توسعه کد سی شارپ استفاده می شود.

با استفاده از کامپایلر Burst ، برنامه های بازی شما به کد native تبدیل می شوند و قادر به اجرای سریعتر در ترید های مختلف خواهند شد. در این دوره اصول برنامه نویسی ECS را از طریق کتابخانه های فیزیک و ریاضیات مختص DOTS را بررسی خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • این دوره نیاز به Unity 2019.3.0f6 و Hybrid Renderer Package 0.3.3 را دارد.
  • آموزش نحوه کار با انتیتی ها و کامپوننت ها
  • آموزش سیستم Job سی شارپ
  • آموزش سیستم های کالیژن
  • آموزش سیستم های تریگر
  • ورودی کاربر برای کنترل انتیتی ها
  • مزایا و معایب استفاده از DOTS
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Learn Unity’s Entity Component System to Optimise Your Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 75

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Penny de Byl

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Learn Unity’s Entity Component System to Optimise Your Games

The course begins with a section that compares the old way of working with game objects in Unity, through to the creation of a complete ECS system using the exact same scenario in each instance to give you time to compare the programming methods and optimizations gained through implementing DOTS.

Following this, you will dive deeper into the creation and debugging of entities while learning how to tag, identify and add data to them with custom components. You will also learn how to find entities once they are injected into the game environment and to access and manipulate them at runtime.

After you’ve become comfortable with the nature of entities, you will discover how the new math library can be used to replicate many of the functions you’ve become familiar with in the Unity Mathf API. The content will cover transformation, rotations, slerps, pivoting, following waypoints and pursuing and fleeing from targets. A space-based scenario will be created with several planets and thousands of spacecraft programmed to attack, by generating even more thousands of bullets and finally explosions.

Next, you’ll build a blocky Minecraft inspired landscape from cubes that can be infinitely generated in any direction by implementing Perlin Noise and examining how parallel processing (achieved through the C# Jobs system) dramatically speeds up processing that has in the past been limited to the main thread.

On completion of this exercise, a thorough examination of the new DOTS physics capabilities will take place. All the classic Unity elements you’ve become used to will be replicated via the new physics API and ECS job systems. You will learn about collisions, triggers, camera tracking, bullet physics and the basics of recreating Newtonian physics for moving dynamic and kinematic entities.

The course ends with a challenge and project to recreate a third person shooter in which a single player takes on a swarm of zombies.

At the completion of this course, you will be familiar with DOTS and the ECS and be able to further your skills by interpreting and making sense of the Unity tech demos as they are released, presenting updated API and introducing more and more functionality into DOTS.

This course requires Unity 2019.3.0f6. and the Hybrid Renderer Package 0.3.3.

Learn how to program and work with:

Entities and Components

The C# Job Systems

Collision Systems

Trigger Systems

User Input to Control Entities

Interfacing with classic Unity and game objects to entity-based systems.

حجم کل : 9.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا