3ds maxMarmoset ToolbagSubstance DesignerUdemyUnreal Engineآموزششرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت محیط برفی بازی واقعی در 3ds Max

Udemy – Realistic Snowy Game Environment Creation

آموزش ساخت محیط برفی بازی واقعی در 3ds Max

آموزش ساخت محیط برفی بازی واقعی

 

در این آموزش ساخت محیط برفی بازی واقعی بی نظیر ، نحوه مدل کردن ، تکسچر، نورپردازی یک محیط بازی برفی با استفاده از تری دی مکس، سابستنس، مارموست و آنریل انجین را یاد می گیریم. این محیط شامل یک کابین برفی با زمین ، درختان و گیاهان بسیار زیبا و در آنریل انجین تنظیم خواهد شد.

سپس در Substance Designer به ایجاد تکسچرهای رویه ای می پردازیم و تکسچرها را برای اینکه بتوانیم تغییرات مختلفی داشته باشیم را ویرایش خواهیم کرد. در ادامه مدل سازی کابین و شاخ و برگ درخت رو در تری دی مکس انجام می دهیم.

پس از انجام مراحل بالا، به آنریل انجین رجوع می کنیم و به تنظیم صحنه ، متریال ، اعمال تغییرات مختلف از جمله کثیفی،انطباق،مپینگ،نقاشی ورتکس و موارد دیگری می پردازیم. در آخر برای بهبود صحنه چندین تصویر اضافه و نورپردازی و پولیش آن را انجام خواهیم داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد تکسچرهای رویه ایی
  • ایجاد زمین واقعی ، گیاهان و برف
  • بیک مناسب مپ های نوری
  • نقاشی ورتکس
  • ایجاد تصاویر و تغییرات تکسچر
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Realistic Snowy Game Environment Creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 56

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Victory3D LLC

نرم افزار : Substance Designer – Marmoset Toolbag – 3ds Max – Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

Udemy – Realistic Snowy Game Environment Creation

In this course, we will go over how to create a snowy environment using 3ds Max, Substance Designer, Marmoset and Unreal. This environment will include having a snowy cabin with terrain, nice trees and plants and will be setup in Unreal Engine. We will learn how to create procedural textures in Substance Designer and we will go over how to edit those textures very quickly so we can have multiple variations. We will then go over how to model our cabin and foliage inside 3ds Max. Once all of that is done, we will go into Unreal Engine where we will set up our scene, our materials, and apply different variations such as dirtness, parallax, mapping, vertex painting, and many more. We will add decals to enhance the overall scene, do some nice lighting and finally polish the scene.

Who this course is for:
Anyone interested in creating a high quality game environment
Anyone who wants to learn how an AAA professional game artist approach environment creation

حجم کل : 11.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا