mayaUdemyآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی کاراکتر ها در Maya در 60 دقیقه

Udemy – Rigging for characters in Maya made easy in only 60 minutes

آموزش ریگ بندی کاراکتر ها در Maya در 60 دقیقه

آموزش ریگ بندی کاراکتر ها در Maya

 

در این آموزش ریگ بندی کاراکتر ها در Maya از هنرمند Rey3D، با نحوه ساخت یک ریگ کامل بدنی ،فرآیند وزن دهی در 60 دقیقه را در Maya آشنا خواهید شد.

تغییر اشکال سفارشی با Pose Editor، ایجاد کنترلر های سفارشی برای تسریع کار انیماتور، کنترل کامل روی دست و پای کاراکتر ،نکاتی برای وزن دهی کاراکتر به سریعترین روش را یاد خواهید گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد ریگ کامل بدنی برای انیمیشن در 60 دقیقه
  • ایجاد و خودکار کردن کنترل های سفارشی
  • دستیابی به دفرمیشن عالی بدون استفاده از پلاگینی
  • ایجاد و خودکار سازی دفرمیشن های سفارشی با Pose Editor
  • بیک دفرمیشن ها برای اکسپورت به دیگر برنامه های سه بعدی
  • استفاده از مایا برای ریگ بندی
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Rigging for characters in Maya made easy in only 60 minutes

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.7 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Rey3D

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Rigging for characters in Maya made easy in only 60 minutes

Learn to create a complete corporal rig in about 60 minutes including the weighting process, save time and work as never, also create custom deformations with the new Pose Editor, create custom controllers to accelerate the animator work and get the most control over the character on hands and feet, also get tips to weight your character in a fast way.

Learn to bake the deformations created with Delta Mush, and this way export your character with same deformations in Maya to other 3D software as, Unreal Engine, Unity, or other 3D applications.

If you enjoyed our course Rigging for characters in Autodesk Maya (the one with the Hulk character), where we created same rig than this course but step by step, in this case you’ll create a similar rig but in an automatic way with some improvements as a hip joint, custom deformations and controllers, baking deformations, etcetera.

The process is simple, indicate Maya where the joints are, create the rig, modify the rig to add important features, customize and automate controllers, weight the character and finally add and bake deformations to accelerate this process.

What you’ll learn
At the end of the course, you will be able to create complete corporal rigs for animation in only 60 minutes.
Create and automate custom controls.
Achieve excellent deformations almost automatically without using plug ins.
Create and automate custom deformations with Pose Editor.
Bake deformations to export to other 3D software.
Use Autodesk Maya for Rigging.

حجم کل : 1.02 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 2.6 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا