KeyShotmayaSubstance PainterThe Gnomon Workshopآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ ماشین در Substance Painter

Vehicle Texturing in Substance Painter: From Clean to Mean

تکسچرینگ ماشین

تکسچرینگ ماشین

 

در این دوره آموزش تکسچرینگ ماشین از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره James Schauf، دو پروژه مختلف را آموزش و داستان هر کدام را شرح می دهد. در پروژه اول چگونگی ساخت کلی متریال را نشان و ورک فلویش را برای افزودن جزییات دقیق جهت ایجاد رئالیسم قابل باور را به اشتراک می گذارد.

پس از پایان کار در substance painter ، مپ ها را برای رندرینگ در کی‌شات اکسپورت می کند. جیمز ، انواع نکته و ترفندهایی را برای اصلاح متریال ، تنظیم دوربین و استفاده از backplates را تحت پوشش قرار می دهد. در پروژه بعدی ، مواد هوشمند به منظور درک اهمیت ، مرور تدریجی جزئیات توضیح داده می‌شوند.

پس از تکمیل، ماشین را با استفاده از انجین Iray در داخل Substance Painter رندر می کند . همچنین ایشان روند نهایی رندر خود را به اشتراک میگذارد. موضوعات و مطالب مورد بحث شامل رفرنس،یووی،Look Dev، چرم، فلز پینت شده ،کروم،زنگ،لاستیک،مجموعه تکسچر،ماسکینگ،Decals،جزییات و HDR می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

تری دینگا

تصاویری از تکسچرینگ ماشین :

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Vehicle Texturing in Substance Painter: From Clean to Mean with James Schauf

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : James Schauf

نرم افزار : keyshot – maya – substance painter

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Vehicle Texturing in Substance Painter: From Clean to Mean with James Schauf

Welcome to Vehicle Texturing in Substance Painter: From clean to mean. In this workshop, James Schauf walks you through two different projects, each telling their own story. The first is Night Fire; a clean hot rod with slight imperfections. In this project, James demonstrates the creation of key materials and shares his workflow for adding just enough detail to create realistic believability. Upon completing the work in substance painter, maps are exported for rendering in Keyshot. James discusses various tips and tricks for material modifications, camera set-up and using backplates, just to name a few. The second project is the Rusty Scorpion; a mean, mad max inspired, rusty and dusty rat rod. In this project, smart materials are explained in order to understand the importance of gradually building up detail. Once complete, the vehicle is rendered with Iray inside Substance Painter, while James shares his process for final renders. Overall topics and materials discussed include reference, UVs, Look Dev, Leather, Painted Metal, Chrome, Rust, Rubber, Texture Sets, Masking, Decals, HDRs and detailing. For artists that are looking to get a jump start on a new project, over 40 smart materials are shared from both projects, plus a few extras. You’ll be able to see the build-up process and breakdown each smart material, then modify them and make them your own.

حجم کل : 4.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا