3ds maxMarmoset ToolbagphotoshopSubstance PainterVictory3DZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

ساخت کاراکتر زن سامورایی در Zbrush, 3ds Max, Substance

Victory3D – Stylized Female Samurai Character Creation

ساخت کاراکتر زن سامورایی در Zbrush, 3ds Max, Substance

ساخت کاراکتر زن سامورایی

 

در این دوره ساخت کاراکتر زن سامورایی از سایت Victory3D، با مدل سازی ، ریتوپولوژی ،آنرپ و تکسچرینگ کاراکتر بازی با استفاده از Zbrush, 3ds Max, Substance Painter, Photoshop و Marmoset آشنا خواهید شد. این آموزش، صفر تا صد نحوه ساخت یک کاراکتر زن سامورایی را برای بازی های ویدیویی با سبک خاصی آموزش می دهد.

عکسهای رفرنس را آنالیز می کنیم ،رنگ ، سبک و silhouette انتخاب میکنیم و مسیری را پیش میگیریم تا در انتها کانسپتی که میخواهیم را ایجاد نماییم. سپس حجاری را با زیبراش انجام میدهیم و نکات و تکنیک هایی را در مورد نحوه ساخت کاراکتر زن و اشتباهاتی که ممکن است که در طول راه بوجود بیاید و نحوه اصلاح آن را یاد می گیرید.

پس از اسکالپتینگ، مش high poly را به 3ds Max جهت ریتوپولوژی کاراکتر خواهیم برد. نحوه ساخت نسخه low poly کاراکتر را که بتوان در انجین بازی استفاده کردن را می آموزید. فرآیند آنرپ مش را از کل بدن تا بخس زره پوش و بازو کاراکتر را انجام می دهیم. پس از آنریپینگ، تکسچرینگ را انجام می دهیم. در نهایت در Marmoset Toolbag رندر خواهیم گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Victory3D – Stylized Female Samurai Character Creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 87

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Manuel Rondon

نرم افزار : Zbrush, 3ds Max, Substance Painter, Photoshop , Marmoset

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Victory3D – Stylized Female Samurai Character Creation

 In this course, you will be taken from start to finish on how to create a female character for video games in a stylized format. We will start by looking at reference photos, were we will plan our whole project. We will analyze the photos, determine our color choices, style and silhouette and the path we will take to create the concept that we want at the end. We will move on to sculpting our high poly and this process will be done using ZBrush. You will learn tips and techniques on building a female character and mistakes that you might run across and how to correct them. After sculpting, we will take our high poly mesh into 3ds Max to retopologize our character. You will learn how to create a low poly version of the character so it can work inside a game engine. Then we will proceed to unwrap our low poly mesh from the full body of the character to each and every armor and prop the character is sporting. After unwrapping, we will go through the method of texturing in a stylized way to achieve the cartoon look that you see in video games such as Overwatch and Sunset Overdrive. To finalize the course, we will go inside Marmoset Toolbag to prepare a nice looking render of our work for our portfolio.

حجم کل : 10.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا