Houdiniyiihuuآموزشذرات - دینامیکرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini 17 از Yiihuu

Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles

آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini 17 از Yiihuu

آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini

 

در این آموزش مقدمه ای بر پارتیکل ها در Houdini از سایت معتبر Yiihuu، هنرمند Gil Nam Choi، بروی چگونگی کار با ذرات و پارتیکل ها در هودینی و با استفاده از Point VOP و wrangle تمرکز خواهد کرد. با این دوره بی نظیر با بسیاری از نکات و ترفند های عملی که توسط هنرمندان حرفه ایی FX مورد استفاده قرار میگیرد ، آشنا می شوید. در این دوره 10 ساعته ، قادر خواهید شد که در هودینی 17 ، برف، باران ،جرقه،شن و ماسه و زمین مرطوب بسازید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مقدمه ایی بر اینترفیس هودینی
  • آشنایی با ذرات و POP
  • اتریبیوت و VEX چیست ؟
  • نحوه ایجاد سرعت با PointVop و Wangle
  • ایجاد جرقه و ماسه
  • ایجاد Dotproductusing با توابع ساده ریاضی
  • ایجاد باران ساده با POP Solver
  • ساخت باران
  • تغییر شکل با استفاده از Ripple Solver
  • ایجاد برف با POP solver
  • ایجاد روبات در برق
  • کار با SOP Solver
  • شبیه سازی و رندرینگ شن و ماسه
  • تعامل زمینی
  • تخریب و آوار
  • رندرینگ
تری دینگا

عنوان دوره : Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Gil Nam Choi

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Yiihuu – Introduction to Houdini 17 Particles

This course will focus on How to control Particles using Point VOP and wrangle. Through this course, you will learn some of the practical tips and tricks that are used by professional FX artist. Also, learn to create Spark, Sand, Rain, Snow and Wetmap on your own using latest version of Houdini 17.

Houdini Interface
Understanding Particles, POP
What is Attribute and VEX
Chapter Two: How to control POP
How to create velocity using PointVop -Wangle
Create Sand and Spark-1
Create Sand and Spark-2
Create Dotproductusing simple math functions
Chapter Three:Particle POP in depth
Create basic Rain, Using POP Solver
Create Rain
Create deformation using Ripple Solver
Chapter Four: Understanding SOP Solver
Create Snow, Using force in POP solver
Create robot in Snow
SOP Solver
Chapter Five:Particle Rendering
Sand Simulation
Sand Rendering
Sand Rendering – Pixel sample
Render sphere
Chapter Six: Introduction to VEX
How to use Attribute Transfer and point cloud
Deform based on Image
More Math functions
Chapter Seven: Ground Interaction
Spark Emitting
Ground Interaction-1
Ground Interaction-2
Debris
Render

حجم کل : 10.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا