آموزش تکسچرینگ محیط بازی در Photoshop

آموزش فتوشاپ

تکسچرینگ یک فضای مخصوص بازی در فتوشاپ

در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، مربی دوره  Alex Jerjomin ،  نحوه ساخت تکسچر های با کیفیت بالا مخصوص بازی را با  نرم افزار فتوشاپ به مراجعین سافت ساز  یاد خواهد داد .تکسچر های کیفیت بالا را با Xnormal به مپ های مختلف برای موتور های رندر با پایه شبیه سازی فیزیکی (PBR)تبدیل خواهیم کرد.در پایان دوره شما با روند ساخت تکسچر های مناسب برای متریال های پایه فیزیکی،  آشنا شده اید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • تبدیل صحنه به بخش های مختلف
  • آماده سازی مش های با کیفیت
  • ساخت مش های کم کیفیت
  • ساخت یووی
  • تنظیم فتوشاپ برای تکسچرینگ
  • ساخت مپ اسپکیولار
  • ساخت مپ های انعکاس، رافنس،نرمال مپ
  • و…
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  Pluralsight – Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره :  2 ساعت و 18 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار : ZBrush 4R7, 3ds Max 2015, Photoshop CC 2014, Marmoset Toolbag 2.07, xNormal v3.18.10

توضیحات انگلیسی این دوره

In this Photoshop tutorial we’ll learn how to create low polygon meshes for stylized game props. we’ll then bake the high resolution detail in xNormal, and create stylized PBR ready textures in Photoshop. By the end of this Photoshop training you’ll have a solid understanding of how to create stylized props and textures with physically based materials.

عناوین دوره آموزشی

1 Introduction and project overview 00:47
2 Breaking the scene into assets 05:36
3 Preparing a high resolution mesh 05:39
4 Creating low polygon mesh 08:57
5 Cleaning up the low polygon mesh  09:44
6 Creating UV map   06:26
7 Baking the sculpt detail   08:49
8 Setting up Photoshop for texturing   07:16
9 Creating Specular map  09:11
10 Creating Albedo map   10:43
11 Adding detail to Albedo map   08:44
12 Creating Roughness map 06:56
13 Making Normal map   07:20
14 Balancing final textures   04:17
15 Creating Albedo map for cloth   10:43
16 Making Roughness and Specular maps for cloth   05:47
17 Creating Alpha map for cloth   09:06
18 Creating Metallic Map   06:54
19 Exporting final mesh using Marmoset Viewer   05:44

اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 2900 تومان خريداري نماييد .

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
  • در صورتي که مطلبي لينک خريد پستي ندارد و يا لينک خريد پستي داراي مشکلي ميباشد کاقيست در همان پست يک نظر مبني بر مشکل داشتن لينک خريد پستي بگذاريد تا بررسي گردد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

 

طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن