دانلود آموزش Digital Tutors – Game Asset Production Pipeline for Unity

آموزش یونیتی

آموزش ایجاد است بازی در یونیتی

در این دوره آموزشی برنامه Unity ، نکاتی برای طراحی و  ایجاد گام به گام Asset های یک بازی در یک پکیج ایجاد محتوا مانند 3ds Max ارائه می دهد. در این آموزش از برنامه های 3ds Max 2015, Zbrush, Unity استفاده می شود. سپس به ایجاد است high poly با تری دی مکس و زیبراش ، نحوه مدلینگ و unwrap  سریع به یو وی مش بازی در مکس ، نحوه پخت نقشه های ضروری برای تکسچرینگ در Substance Painter و نکات تکسچرینگ و کار با سابتس پینتر از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی ارائه شده در سافت ساز خواهد پرداخت.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • تکنیک های مدلسازی High poly در مکس
  • مش low poly
  • روند UV unwrapping
  • ساخت نرمال مپ و آی دی مسک
  • پخت نقشه ambient occlusion
  • تنظیمات پروژه Substance Painter
  • تست مش و تکسچر ها در یونیتی
  • ایجاد مش LOD  برای است بازی
  • ایجاد برخورد سفارشی مش
  • تنظیمات متریال در یونیتی 5
  • و …
تصاویری از آموزش را مشاهده فرمایید:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره : Digital Tutors – Game Asset Production Pipeline for Unity

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت و 55 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار :  3ds Max 2015, Zbrush 4R6, Substance Painter, Unity 4.6, Unity 5 beta

توضیحات انگلیسی این دوره

In this series of Unity tutorials we’ll create an asset step-by-step and explore the entire 3D game asset production pipeline for Unity.

We’ll start out by learning about some general set up tips for creating game assets in a content creation package like 3ds Max. After that, we’ll jump into creating our high poly asset using 3ds Max and ZBrush.

Then we’ll learn how to quickly model and unwrap the UV’s our game resolution mesh in 3ds Max. After that, we’ll learn how to properly bake out our essential maps needed for texturing in Substance Painter. Once in Substance Painter we’ll talk about some basic texturing tips and how Substance Painter can save us some time with its multi-channel painting capabilities.

Finally, we’ll finish this Unity training by learning how to create LODs and a custom collision mesh to take advantage of Unity’s optimization features.

عناوین دوره آموزشی

  1 Introduction and project overview 01:01
2 General set up tips 03:24
3 Blocking in the high poly asset   13:44
4 High poly modeling techniques in 3ds Max   09:26
5 Finalizing the high poly asset in ZBrush   12:45
6 Blocking in the low poly mesh   10:54
7 Finishing the low poly mesh   13:51
8 Beginning the UV unwrapping process   14:32
9 Finishing the UVs   13:50
10 Baking the normal map and ID mask   08:37
11 Baking the ambient occlusion map   03:11
12 Modifying the ID mask   04:50
13 Setting up the Substance Painter project   04:11
14 Blocking in the textures of our game asset   10:27
15 Finishing the texture   16:22
16 Testing the mesh and textures in Unity  05:36
17 Creating LOD meshes for our game asset   15:09
18 Creating a custom collision mesh   09:44
19 Setting up the standard material in Unity 5   03:29

خرید پستی محصول :

url

  • لطفا برای حمایت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رایگان ، آموزش ها رو به صورت پستی هم خریداری کنید.

پسورد : softsaaz.ir

در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن