نحوه ساخت مدل های مدولار مخصوص بازی سازی با 3ds Max

آموزش تری دی مکس

دوره آموزشی ساخت مدلهای مدولار بازی در مکس

در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، مربی Dan Cox ، چگونگی ایجاد ورژن بازی بهینه شده از یک ساختار مدولار high-poly و گذاشتن آن در آنریل انجین می پردازد . ایجاد کردن مدل های مدولار مخصوص بازی که به دفعات در روند بازی تکرار می شوند میتواند کار دشواری باشد.تکرار شدن مش ها داخل بازی امر مهمی به نظر نمی رسد اما می تواند به عنوان اولین چالش تکنیکی سر راه باشد.در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین مدل را آماده کنید تا بتوانید تعداد زیادی از شکل قابل ارائه از آن را در بازی خود قرار دهید. ابتدا یاد خواهید گرفت مدل های لو پلی را با استفاده از ابزار های مختلف بهینه کنید. سپس با روش ساخت مش هایی که قابلیت تغییر کاربری را داشته باشند آشنا خواهید شد. روند یو وی کردن مجموعه اجسام به روش سریع و ساده را خواهید آموخت.در نهایت مدل اصلی خود را به یک مدل جدید و منحصر به فرد تبدیل خواهید کرد. در پایان دوره شما نحوه ساخت و قرار دادن مدل های مدولار را در بازی را در سافت ساز یاد گرفته اید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:
  • ایجاد مدل لوپلی
  • داینا مش مدل -های پلی
  • آماده سازی صحنه
  • بهینه سازی مدل ها
  • ایجاد یو وی
  • تکنیک بک تو تکسچر
  • استفاده از Xnormal
  • تغییر کاربری مدل ها(خلاقیت)
  • آماده سازی آبجکت ها
  • ایجاد یک ستون
  • ایجاد مش خمیده
  • و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره :  Pluralsight – Creating Game-ready Modular Structures in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره :  2 ساعت و 58 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 18

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dan Cox

نرم افزار : ZBrush, Unreal Engine 4, 3ds Max, xNormal

توضیحات انگلیسی این دوره

Breaking down a modular structure into a game ready asset can be tricky if you want to maintain the ability to reuse the mesh frequently. Reusing a mesh is often not discussed in detail, but it is very technically challenging the first time. In this course, Creating Game-ready Modular Structures in 3ds Max, you’ll look at how to get the best reuse from your model and make as many different shapes as possible to fit in the game. First, you’ll learn how to look at the tools for optimizing a low-poly model. Next, you’ll learn how to create a mesh that is easily repurposed. Then, you’ll learn how to quickly and easily unwrap a complex asset. Finally, you’ll learn how to turn your original structure into a new and unique design. By the end of this course, you’ll know how to get a great modular structure into your next game. Software required: ZBrush, Unreal Engine 4, 3ds Max, xNormal.

عناوین دوره آموزشی

Creating the Low-polygon Model 1h 4m
DynaMeshing Your High-poly Model 6m 55s
Getting Your Scene Ready 4m 6s
Intro to Optimization Tools 12m 46s
Lining up Designed Edges 9m 31s
Optimizing the Pillar Wall 13m 24s
Proboolean and Optimizing 9m 38s
Examining the Final Result 8m 28s

Creating the Unwrap 23m 50s
Breaking Apart Your Unwrap 11m 19s
Packing Your Unwrap 12m 30s

Baking the Textures 34m 30s
Exploding Your Mesh and Aligning Your Meshes 14m 52s
Baking in xNormal 10m 15s
Examining the Bake 9m 23s

Repurposing the Modules 54m 6s
Creating a Tapered Wall and Corner 11m 29s
Creating a Bend Mesh 11m 0s
Creating a New Pillar 12m 14s
Getting Objects Ready for Export 7m 9s
Importing into Unreal 12m 12s

اين آموزش فوق العاده کاربردي را با قيمت 3900 تومان خريداري نماييد .

url

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمام مطالب خودمون منتشر مي کنيم و از جايي کپي برداري نمي شود .با تشکر
منبع : سافت ساز

 

 

طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن