3dMotiveUnityآموزشذرات - دینامیکساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مقدماتی Unity 2017

Intro to Unity 2017

آموزش مقدماتی Unity 2017

آموزش مقدماتی Unity 2017

 

در این دوره آموزش مقدماتی Unity 2017 جامع از شرکت 3DMotive برای مبتدیان ، مربی دوره Alan Thorn ، نحوه شروع به کار ساخت بازی را با استفاده از انجین یونیتی بررسی می کند. در عرض چند ساعت ، نحوه طراحی و ساخت بازی به سهولت و با ابزارهای توسعه حرفه ایی را یاد میگیرید. هیچ تجربه قبلی برای کار با انجین یونیتی نیاز نیست. با سافت ساز همراه باشید.

سطوح طراحی ، تجربیات قابل پخش را ایجاد و رفتارهایی را تعریف میکند که برای همه کس سرگرمی و فان هست به طوریکه به صورت گام به گام ، نرم افزار توسعه بازی را یاد خواهید گرفت. این دوره به بررسی اصول یونیتی ، از قبیل : نحوه ایجاد دنیای جالب ، چگونگی انیمیت و پیکربندی آبجکت های سه بعدی ، نحوه ساخت بازی ها برای دسکتاپ PC می پردازد. به علاوه ، نحوه ایمپورت محتویات و مدلهای سفارشی از ابزارهای خارجی را به صورت مستقیم در بازی تون را خواهید دید.

جدایی از این مباحث ، به ویژگی های پیشرفته تری همچون فیزیک آبجکت ، هوش مصنوعی NPC ، افکت های پست پراسسینگ دوربین ، سیستم ذرات و … می پردازیم. در پایان این دوره آموزشی ارائه شده از سافت ساز ، موقعیت محکمتری را برای ایجاد بازی های خیره کننده به صورت مستقل بدست می آورید و آماده برای مقابله با چالش های پشرفته تر ی که دانش خود را به سطح بالاتری برسانید خواهید شد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش مقدماتی Unity 2017 :

  • دانلود و نصب یونیتی
  • دانلود آرشیو
  • ایجاد پروژه
  • اینترفیس و لایوت
  • فروشگاه Asset
  • Asset های استاندارد
  • ناویگیشن Viewport
  • شروع با طراحی سطح
  • انتقال آبجکت های بازی
  • ایجاد صحنه جدید
  • Snapping ورتکس و ساخت سطح
  • کار با Prefabs
  • مد بازی
تری دینگا

پیش نمایش دوره آموزش مقدماتی Unity 2017 :

عنوان دوره : 3DMotive – Intro to Unity 2017

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 1.33 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 17

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Alan Thorn

نرم افزار : Unity

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Intro to Unity 2017

In this comprehensive Intro to Unity 2017 course for beginners, instructor Alan Thorn explores how to get started making games using the Unity engine. In just a few hours, you’ll learn how to design and build games easily with professional-grade development tools; no previous experience required. Design levels, define behaviours and create playable experiences that are fun for everybody as you learn game development software, step by step. This course explores Unity fundamentals, such as how to create interesting worlds, how to animate and configure 3D Objects, and how to construct a game for desktop PCs. Plus, we’ll see how to import custom content and models (including your own 3D models) from external tools directly into your games. In addition, we’ll see more advanced features too, including object physics, NPC intelligence, post-processing camera effects; particle systems and lot’s more. By the end of this course, you’ll be strongly positioned to create interesting games independently, and you’ll be ready to tackle more advanced challenges that push your knowledge to the next level. This is the place for all aspiring game developers to get started with confidence!


Volume 1

Chapter 1 – Intro 01:51
Chapter 2 – About the Author 04:09
Chapter 3 – Downloading Unity 05:23
Chapter 4 – Installing Unity 02:33
Chapter 5 – Downloading Archives 03:36
Chapter 6 – Creating a Project 04:53
Chapter 7 – User Interface and Layouts 07:30
Chapter 8 – The Asset Store 07:57
Chapter 9 – Standard Assets 06:37
Chapter 10 – Viewport Navigation 08:47
Chapter 11 – Getting Started with Level Design 08:56
Chapter 12 – Transforming GameObjects 08:36
Chapter 13 – Creating a New Scene 06:02
Chapter 14 – Vertex Snapping and Level Construction 05:46
Chapter 15 – Working with Prefabs 05:15
Chapter 16 – Play Mode 04:03Chapter 17 – Conclusion 01:18

Volume 2

Chapter 1 – Intro01:51
Chapter 2 – Getting Started with Lighting05:59
Chapter 3 – Basic Lights09:09
Chapter 4 – Global Illumination06:33
Chapter 5 – Light Probes08:33
Chapter 6 – Getting Started with Materials05:26
Chapter 7 – Creating a Material05:56
Chapter 8 – Normal Maps07:11
Chapter 9 – Emissive Lighting04:31
Chapter 10 – Reflection Probes05:52
Chapter 11 – Conclusion02:11

Volume 3

Chapter 1 – Intro01:51
Chapter 2 – Project Creation04:04
Chapter 3 – Asset Packages04:40
Chapter 4 – Exporting Meshes04:04
Chapter 5 – Importing Meshes06:15
Chapter 6 – Level Design07:20
Chapter 7 – Mesh Collisions06:40
Chapter 8 – Coins and Colliders08:44
Chapter 9 – Working with Scripts04:14
Chapter 10 – Game Win Conditions04:08
Chapter 11 – Timers03:36
Chapter 12 – Working with Audio07:02
Chapter 13 – Audio Mixers05:16
Chapter 14 – Conclusion01:07

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

pl

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 80%

80%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.98 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا