فیلم آموزشی Maya Bifröst : سیالات
آموزش سیالات در Maya Bifröst
بیفرست برای مایا 2018 شامل آپدیتهای جالب برای پلاگین شبیه سازی مایع، Bifröst Fluids می باشد. مایا 2018.1 آرنولد روش های موجود جدید را برای رندر مایعات در درست ترین روش، بدون کش های مش سنگین پشتیبانی می کند.
این دوره مروری بر شبیه سازی مایعات در بیفرست و رندرینگ در آرنولد را آموزش می دهد. برای سازگاری متریالها، مربی این دوره، ارون اف روس به شما نحوه اکسترکت کردن داده های دینامیک مایع مانند سرعت را نشان میدهد و آن را در یک شبکه شیدینگ در آرنولد اعمال می نماید. برای پایان شناسایی مایعات، نگاهی به فوم بیفرست می اندازیم که از مایع اصلی، ذرات ثانویه را تولید مینماید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین این دوره آموزشی:
- مبانی بیفرست
- تجزیه و تحلیل ساختار گره
- انتشار از یک مش چندضلعی
- برخورد با یک مش چندضلعی
- درج سرعت، اصطکاک، و کشیدن با فیلدهای موشن
- بهینه سازی فضا و دقت زمان
- شبیه سازی های کشینگ
- مشینگ و صدور مایعات
- مشینگ زمان رندر در آرنولد
- اعمال داده های کانال به شیدر های آرنولد
- تولید فوم از یک مایع
- رندرینگ و شیدینگ فوم در آرنولد
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3.45 ساعت
تعداد فايل هاي تصويري : 43
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Aaron F. Ross
نرم افزار : Maya
توضیحات انگلیسی
Lynda – Maya Bifröst: Fluids
Bifröst for Maya 2018 includes many welcome updates to the liquid simulation plugin, Bifröst Fluids. With Maya 2018.1, Arnold supports exciting new ways to render fluids in better fidelity without heavy mesh caches. This course takes an overview of simulating liquids in Bifröst and rendering in Arnold. For convincing materials, instructor Aaron F. Ross shows how to extract fluid dynamics data such as vorticity and apply it in an Arnold shading network. To finish the exploration of fluids, he takes a look at Bifröst foam, which generates secondary particles from the main fluid.
Topics include:
Bifröst basics
Analyzing the node structure
Emitting from a polygon mesh
Colliding with a polygon mesh
Adding velocity, friction, and drag with motion fields
Optimizing space and time accuracy
Caching simulations
Meshing and exporting liquids
Render-time meshing in Arnold
Applying channel data to Arnold shaders
Generating foam from a liquid
Rendering and shading foam in Arnold
فصول دوره
1. Simulating a Liquid
2. Fine-Tuning a Liquid Simulation
3. Caching and Meshing
4. Shading a Liquid
5. Simulating Foam
ساییتون عالیه. امکانش هست زیرنویس آموزش های لیندا رو هم قرار بدین اگه این کار رو بکنین واقعا کمک بزرگیه. ممنون