آموزش یکپارچه سازی ++C و بلوپرینت در Unreal Engine 4

آموزش آنریل انجین 4

یکپارچه سازی ++C و بلوپرینت در آنریل

احتمالا یک فروم یا کامنت را در جایی که انلاین سوال می شود را دیده اید که همگی این سوال را می پرسند که آیا باید از بلوپرینت یا سی پلاس پلاس در آنریل استفاده کنیم؟ یا حتی بدتر، چرا در آنریل x بهتر از y است .
در دوره، Blueprint and C++ Integration in Unreal Engine 4، شما قادر به توسعه مهارتهایتان در UE4 از طریق یادگیری اشتراک میان سی پلاس پلاس و بلوپرینت خواهید بود که این به نوبه خود، به بهبود ورک فلو، بهره وری و سازگاری کار با دیگران بر روی پروژه آنریل کمک می کند.
ابتدا نگاهی به یک پروژه که با سی پلاس پلاس و بلوپرینت ساخته شده است می اندازیم و نقاط ضعف و قوت آن را می یابیم. در ادامه نحوه ایجاد یک پروژه مبتنی بر کلاس های ساده سی پلاس پلاس، برای پیاده سازی ساده متغیر ها و توابع در سی پلاس پلاس را فرا میگیریم. این خود شامل ایجاد کلاس سی پلاس پلاس مانند کاراکتر paper2d که توسط epic تولید شده است می باشد و در آینده، به شما مهارت و دانشی برای ایجاد و جایگزینی کلاس های خودتان را می دهد .
در نهایت، یک منطق را در کلاس های بلوپرینت و با استفاده از تمپلت های سی پلاس پلاس برای ایجاد یک بازی پانک را پیاده سازی می نماییم در پایان این دوره آموزشی درک بهتری از بلوپرینت و ادغام سی پلاس پلاس در موتور آنریل 4 خواهید داشت. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
  • تنظیمات پروژه
  • استفاده از متغییر ها در آنریل انجین
  • توابع ها
  • آماده سازی بلوپرینت ها
  • اینگریشن و تعامل بلوپرینت
  • و …
لطفا قبل از دانلود دقایقی از دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.

عنوان دوره : Pluralsight – Blueprint and C++ Integration in Unreal Engine 4

زمان کل دوره : 2 ساعت و 44 دقیقه

تعداد فايل هاي تصويري : 27

سطح دوره: مقدماتی

سال آموزش : 2017

مربی دوره : Rob Brooks

نرم افزار :  Unreal Engine 4.15, Visual Studios 17

توضیحات انگلیسی این دوره

Pluralsight – Blueprint and C++ Integration in Unreal Engine 4

You’ve probably seen a forum or comment somewhere online asking, should I use Blueprints or C++ in Unreal. Or even worse, why x is better than y in UE4. In this course, Blueprint and C++ Integration in Unreal Engine 4, you’ll be able to broaden your skillset within UE4 by learning how the synergy between C++ and Blueprints will help improve your workflow, productivity, and adaptability to working with others on projects inside of Unreal. First, you’ll start off by taking a look at a project using both C++ and Blueprints and finding where each has its own strengths and weaknesses. Next, you’ll move on to create a project based on very simple C++ classes to demonstrate how easy it can be to implement variables and functions in C++. This will include creating your own C++ class similar to the Paper2D character provided by Epic, giving you the skills and knowledge to create and alter your own classes in the future. Finally, you’ll learn how to implement logic into the Blueprint classes using the C++ templates to create a simple Pong game. By the end of this course, you’ll have a better understanding of blueprint and C++ integration in Unreal Engine 4. Software required: Unreal Engine 4.15, Visual Studios 17.

عناوین دوره آموزشی

1-Project Setup 21m 7s
2-Using Variables in Unreal Engine 54m 31s
3-Functions 16m 41s
4-Preparing the Blueprints 23m 55s
5-Blueprint Integration 46m 48s

دانلود : حجم فایل ها : 270 مگابایت

خرید پستی محصول :

urlلطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.

پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن