شیدینگ و تکسچرینگ معماری داخلی با سابستنس،وی ری و مکس

Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max

شیدینگ و تکسچرینگ معماری داخلی

 

یادگیری و آموزش یک ورک فلوی تکسچر، روشی برای پیشرفت تکسچرینگ بازی هایتان برای پیشرو بودن به عنوان یه هنرمند سی جی هست.در این آموزش ” شیدینگ و تکسچرینگ معماری داخلی ” از شرکت PluralSight ، مربی دوره Kyle Jones ، نحوه استاده از نرم افزار سابستنس پینتر 2017 را در رندرینگ معماری جهت ایجاد تکسچر های سفارشی را یاد خواهیم گرفت.

ابتدا ، چندین مپ تکسچر واقعی 8K را تولید میکنید که سطح بالایی از رئالیسم و واقع گرایی به آبجکت هاتون در صحنه ها رو به ارمغان می آورد. سپس نحوه تنظیم کردن متریال ها را در تری دی مکس و وی ری 3.4 برای دادن کنترل بیشتر روی متریال ها رو کشف میکنید. نهایتاً صحنه را برای تولید نتایج واقعی تر رندر میکنید.

در پایان این دوره آموزشی ، نحوه بردن دارایی های مدل شده خود را از داخل تری دی مکس ، تکسچرینگ آنها در سابستنس پینتر و آوردن صحیح همه چیز به داخل مکس و رندر آنها را در وی ری را یاد خواهید گرفت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • آماده سازی یووی برای Substance Painter
  • آماده سازی مدل برای بیک نرمال مپ
  • بیک مپی های اضافی در سابستنس
  • تکسچر های چوب رویه ایی
  • تکسچرینگ صندلی و میز ، گلدان سرامیکی
  • افزودن عناصر کثیفی و غبار
  • استفاده از تکسچر های خارجی
  • ایجاد پارچه رویه ایی
  • اکسپورت تکسچر ها
  • تنظیم متریال فلز ،شیشه
  • افزودن خراش به شیشه
  • پینت براش های ذرات
  • کار با حالت 2D
  • اکسپورت دارایی برای وی ری و تنظیم متریال در مکس
  • تنظیم متریال های استاندارد V-Ray
  • رندرینگ داخلی با V-Ray 3.6
  • تنظیم HDRI
  • افزودن نور به صحنه
  • تنظیم دوربین
  • تنظیم نهایی رندر

پیشنمایش دوره شیدینگ و تکسچرینگ معماری داخلی :

عنوان دوره : Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.40 ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 33

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Kyle Jones

نرم افزار : Substance Painter, V-Ray, and 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Pluralsight– Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max

Learning a texturing workflow is one way to advance your texturing game to the forefront of what CG artists are currently creating. In this course, Shading and Texturing Interior Architecture with Substance Painter and V-Ray for 3ds Max, you will learn how Substance Painter 2017 is used in architectural renderings to create custom textures. First, you will produce several photorealistic 8K texture maps that will bring a higher level of realism to the objects in your scene. Then, you will discover how to set up your materials in 3Ds Max and V-Ray 3.4 to give you more control over the material. Last, you will render the scene to produce realistic results. By the end of this course, will you know how to take your modeled assets from within 3Ds Max, texture them in Substance Painter, and correctly bring everything back into 3Ds Max while rendering in V-Ray. Software required: Substance Painter, V-Ray, and 3ds Max.

1- Baking Support Maps in Substance Painter 2 20m 1s
2- Texturing Our Chair 1h 24m
3- Texturing Our Table 36m 8s
4- Texturing Our Ceramic Vase 36m 40s
5- Exporting Assets for V-Ray and Material Setup in 3Ds Max 21m 18s
6- Interior Rendering with V-Ray 3.6 20m 20s


دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

امتیاز کاربران: 4.63 ( 4 رای)
طراحی آشپزخانه کلاسیک

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن