رشد واقعیت مجازی VR در Arch-Viz

سلام به کاربران عزیز سافت ساز، سعی میکنیم که هر‌از‌گاهی یه سری مطالب و اخبار دنیای سی جی رو از منابع معتبر، براتون ترجمه و تهیه کنیم . خیلی مشتاقیم که نظرتون رو برای ادامه این روند بشنوییم.

بیش از دو سوم معماران و متخصصان تجسم معماری برای استفاده از واقعیت مجازی در سال 2018 برنامه ریزی کرده اند. 80 درصد از متقضیان واقعیت مجازی از آن در پروژه های مختلفی استفاده میکنند. شرکت های بزرگ ، پیشرو در پذیرش واقعیت مجازی هستند. محبوبترین نرم افزار برای ایجاد واقعیت مجازی V-Ray است ، به دنبال آن انجین های بازی آنریل و یونیتی پیش تازند.

پروژه های واقعیت مجازی ، غوطه وری و ارائه عمیقی در فضا و اندازه محیط طراحی شده ، می دهند. همچنین به شما اجازه تعاملاتی را از قبیل : تغییر نور ، رنگ ها و حالت صحنه (با رندرهای مختلف در اپلیکیشن ساده یا برخی اسکریپت های بیس داخل موتور بازی) می دهد.

جزییات این تحقیق را که توسط شرکت Chaos Group ارائه شده است را در پایین مشاهده فرمایید. داده های زیر بر اساس گروه گزارشات تکنولوژی تجسم معماری Chaos Group 2017 می باشد. این اطلاعات از بین 5769 نفر در 70 کشور بررسی و جمع آوری شده است . با سافت ساز همراه باشید.

رشد واقعیت مجازی

خیلی دوست داریم نظریات شما معماران عزیز رو در زمینه واقعیت مجازی بشنویم . برای سال جدید ، اقدام به یادگرفتن این تکنولوژی خواهید کرد ؟ منتظر کامنت هاتون خواهیم بود.

آموزش های موجود واقعیت مجازی در سایت

 

توضيحات انگليسي مطلب

The rise of VR in Arch-Viz

Over two-thirds of architecture and architectural visualization professionals plan to use VR in 2018.

80% of VR adopters are using it on multiple projects. Large firms are leading the adoption of VR. The most popular software for VR creation is V-Ray, followed by two leading game engines on the market – Unreal and Unity.
Virtual Reality projects give great immersion of space and size of designed space. They also allow to include interactivity, like changing lighting, colors and mood of the scene (with multiple still renders in simple application or some basic scripting inside game engine). See the details that are provided by Chaos Group.
The data below is based on the Chaos Group 2017 Architectural Visualization Technology Report. 5,769 respondents from over 70 countries were surveyed.

منبع  نویسنده  

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن