آموزش ایجاد موجود دریایی در Maya و ZBrush

آموزشZBrush Tutorials

ایجاد موجود دریایی در مایا و زیبراش

در این آموزش مایا، تکنیک های صرفه جویی در وقت و ورک فلو برای ایجاد یک موجود زنده دیجیتال در Maya ,ZBrush و TopoGun یاد می گیریم. هنگام ایجاد یک کانسپت موجود برای صنعت فیلم ، پرسیدن اینکه یک کارگردان قبل از تصویب یک کانسپت شخصیت تقاضای ارائه یک کاراکتر دقیق یا حتی یک چاپ 3D از موجودات ، معمولی است.

در طول این درس، ما به فرایند خلاقانه گرفتن یک کانسپت 2D نگاه می کنیم و آن را به یک مکعب دیجیتالی 3D تبدیل می کنیم که به اندازه کافی برای نشان دادن یک مدیر فیلم برای تصویب است.

پس از تأیید، قبل از اینکه استودیو VFX بتواند مفهوم شخصیت را به خط لوله متصل کند، ابتدا باید به یک مشبک تمیز که برای تطبیق و انیمیشن آماده است، به طور کامل مجددا مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان این آموزش ما از طریق کل فرایند مفهومی ایجاد یک کانسپت کاراکتر فیلم آماده میشویم که مطابق با استانداردهای چاپ 3D تهیه شده و برای نمایش دراماتیک ارائه شده است.

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

این دوره آموزشی را با نهایت سرعت اینترنتتون از سافت ساز دانلود نمایید.
عنوان دوره : Pluralsight – Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3.28ساعت

تعداد فايل هاي تصويري : 16

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrell Abney

نرم افزار :  Maya . ZBrush

توضیحات انگلیسی

  Pluralsight – Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush

In this Maya tutorial we will learn time-saving techniques and workflows for creating a digital creature maquette in Maya, ZBrush and TopoGun. When creating a creature concept for the film industry, it is common for a director to ask for a detailed character rendering or even a 3D print of the creature before approving a character concept. Throughout these lessons we will look at the creative process of taking a 2D concept and turning it into a 3D digital maquette that is detailed enough to show a film director for approval. Once approved, before the VFX studio can integrate the character concept into it’s pipeline it must first be fully retopologized into a clean mesh that is ready for rigging and animation. By the end of this tutorial we will have gone through the entire conceptual process of creating a film-ready character concept that is posed, prepared in accordance with 3D printing standards and rendered for a dramatic presentation.

عناوین دوره

1.Introduction and Project Overview 1 m 30s
2.Creating a Sea Creature in Maya and ZBrush 3h 26m

خرید پستی آموزش :

url

  • لطفا براي حمايت از سافت ساز و ادامه روند دانلود رايگان ، آموزشها رو به صورت پستي هم خريداري کنيد.
پسورد : softsaaz.ir
در صورتی که از فعالیت سایت رضایت دارید با حمایت مالی خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر سایت همراهی نمایید.
تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

سیوان رحمتی

از همون دوران دبیرستان ، تو فکر داشتن کسب و کار اینترنتی بودم و همیشه آرزوم بود سایتی پر مخاطب داشته باشم ، عاشق تولید محتوام و کارشناسی کامپیوتر خوندم . فعلا مشغول عملی کردن ایده هام هستم ☺️، به نظرم خیلی تاثیر گذار و قدرتمند ظاهر شدیم ، امیدواریم با کمک شما مخاطبین عزیز بتونیم خدمات متمایزتری ارائه بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن