دانلود آموزش تکسچرینگ کاراکتر شخصیت جنگی در زیبراش شماره2،3،1
Stylized Character Texturing Volume 1،2،3
آموزش تکسچرینگ کاراکتر
در این دوره از سایت 3DMotive مربی Ryan Ribot، مهارت های لازم را برای آماده سازی و طراحی دستی یک کاراکتر سه بعدی برای تولید و ساخت بازی تدریس می دهد.برای شروع تمرکز روی روند راه اندازی توپولوژی و UV و تکسچر آرتیست می باشد.پس از آن مشغول رنگ پوست و مواد دیگر از قبیل چوب و پرم و پارچه و … می شود.
عناوین دوره آموزشی شماره 1:
- ری توپولوژِی سر
- ری توپولوژِ بالا تنه
- یو وی سر
- بیت مپ ها
- و …
عناوین دوره آموزشی شماره 2:
- تنظیمات نقاشی
- بلاکینگ در رنگ پایه
- نقاشی صورت
- نقاشی تایم لپس
- نکات تکمیلی
عناوین دوره آموزشی شماره 3:
- تنظیمات یک مپ Gradient
- نقاشی بدن
- نقاشی تایم لپس
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : 3DMotive – Stylized Character Texturing Volume 1,2,3
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت و 57 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ryan Ribot
نرم افزار : Photoshop, Maya, 3D-Coat
زیرنویس : ندارد
3DMotive – Stylized Character Texturing Volume 1,2,3
In this course, Ryan Ribot we will be teaching the necessary skills to prepare and hand paint a 3D Character for game production. To begin, he will focus on the process of setting up topology and uv’s, as this is an important process to understand as a texture artist. Following this, the real fun begins: we will dive right into skin tones and simple principles of rendering volume and color variations, and finally, we will learn about other materials such as wood, leather, and cloth to close out with. All of this will be done using a combination of 3D Coat, Photoshop and Maya, with a final output in Marmoset 2.
حجم کل :
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدید