DaVinci ResolvemayaNUKEThe Gnomon Workshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهجلوه های ویژهذرات - دینامیکشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ایجاد شات VFX داینامیک : راهنمای هنرمندان پایپ‌لاین جلوه های ویژه

Creating a Dynamic VFX Shot: An Artist’s Guide to the VFX Pipeline

آموزش ایجاد شات

آموزش ایجاد شات

 

در این آموزش ایجاد شات از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره Shahin Badiei، صفر تا صد طراحی یه شات جلوه های بصری را به شما علاقه مندان می آموزد. ایشان با نشان دادن ابزارهای رنگی و ویراستاری نرم افزار Davinci Resolve’s و سپس از نرم افزار The Foundry Nuke به عنوان فونداسیون جهت ساخت شات برای کامپوزیت نهایی استفاده میکند.

با ردیاب دوربین نیوک و ساخت لایوت صحنه در مایا کارش رو شروع میکند. از V-Ray به عنوان انجین رندر اصلی استفاده میکند. این ورک شاپ نحوه رندر دارایی ها و استفاده از fluid solver مایا رو برای ایجاد دود FX دلخواه و اتمسفر را تشریح می کند.

در نهایت از Nuke برای اسمبل هر چیزی در استیج نهایی: کامپوزیت استفاده می شود. این ورک شاپ دانش مورد نیاز رو برای شناخت جنبه های مختلف پایپ لاین جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

تری دینگا

تصاویری از آموزش ایجاد شات :

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Dynamic VFX Shot: An Artist’s Guide to the VFX Pipeline with Shahin Badiei

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Shahin Badiei

نرم افزار : davinci resolve – v-ray – maya – nuke

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Dynamic VFX Shot: An Artist’s Guide to the VFX Pipeline with Shahin Badiei

In this workshop, Lead CG Artist and Compositor Shahin Badiei takes us through the journey of a visual effects shot from its inception to completion. Shahin begins by demonstrating Davinci Resolve’s editorial and color tools and then uses The Foundry Nuke as the foundation for building the shot toward the final composite, starting with Nuke’s latest camera tracker and then building the scene’s layout in Autodesk Maya. Using V-Ray as the primary renderer, this workshop explains how to render assets and utilize Maya’s fluid solver to create the desired smoke FX and atmosphere. Finally, Nuke is used to assemble everything in the final stage: compositing. This workshop provides the knowledge needed to understand the different aspects of the visual effects pipeline, while demonstrating techniques and procedures that make this journey easier for the artist and for post-production.

حجم کل : 6.54 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا