FlippedNormalsModophotoshopZBrushآموزشپست پروداکشنحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش کانسپت موجود در ZBrush و Modo

FlippedNormals – Creature Concepting in ZBrush & Modo

آموزش کانسپت موجود

آموزش کانسپت موجود

 

در این آموزش کانسپت موجود از شرکت FlippedNormals ، به بررسی ایجاد موجودات از کانسپت های مختلفی را در نرم افزار های زیبراش و مودو خواهیم پرداخت. با یه سری از تکنیک های بسیار ابتدایی در زیبراش شروع میکنیم و در مورد مفاهیم اسکالپتینگ پیشرفته که کمک زیادی به طراحی شما میکند ، بحث خواهیم کرد. هر دوی مفاهیم دو بعدی و سه بعدی را پوشش می دهیم.

در مورد اصول طراحی متفاوت و چگونگی دستیابی به بهترین طراحی ، بحث خواهیم کرد. همه چیز طراحی بستگی به خود شما دارد و به هیچ وجه به چیزی که ما آموزش می دهیم ، محدود نمی شود . روند طراحی کانسپ موجود در زیبراش و رندرینگ آن در مودو و در نهایت اتمام آن در فتوشاپ ، آموزش می دهیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش کانسپت موجود :

  • ایده ها و رفرنس ها
  • تکنیک های براش
  • داینامش
  • اسکالپتینگ پایه
  • Refining در فتوشاپ
  • شکل های داخلی اسکالپتینگ
  • جزییات اسکالپتینگ
  • مودو برای مبتدیان
  • پوزینگ
  • نورپردازی
  • پست در فتوشاپ
تری دینگا

تصاویری از آموزش کانسپت موجود :

عنوان دوره : FlippedNormals – Creature Concepting in ZBrush & Modo

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : –

نرم افزار : ZBrush 4R7 – Photoshop CS5 – MODO

زیرنویس : ندارد

FlippedNormals – Creature Concepting in ZBrush & Modo

Creature Concepting
In this Creature Concepting in ZBrush tutorial we will explore a lot of different concepts when it comes to creating creatures. We will take you through some very basics techniques in ZBrush just to get you started, as well as talk about advanced sculpting concepts to really help you enhance your design.
We’ll cover both 2D and 3D concepts, talking about design and delving into why figuring out your creature is just as important as actually producing it.

Design Principles
We’ll be discussing different design principles and how we go about exploring our design and making it the best it can be. Everything we talk about is directly applicable to your own work and is in no way limited to what we are showing.

Start to Finish
We’ll take you through the entire process of Creature Concepting in ZBrush, from the basics in ZBrush to rendering in MODO and finally finishing off the piece in Photoshop.
If you’re unsure if this CG tutorial series is right for you, feel free to read this review from William Vaughan.

00 – Intro
01 – Ideas and Reference
02 – Brush Techniques
03 – Dynamesh 101
04 – Sculpting the Base
05 – Refining in Photoshop
06 – Sculpting Internal Shapes
07 – Refining the Sculpt
08 – Sanity Check
09 – Sculpting Details
10 – Modo for Beginners
11 – Posing
12 – Lighting
13 – Postwork in Photoshop

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.85 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا