mayaPluralsightآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ریتوپولوژی کاراکتر های بازی در Maya

Pluralsight – Retopologizing Game Characters in Maya

آموزش ریتوپولوژی کاراکتر های بازی در Maya

ریتوپولوژی کاراکتر های بازی

 

ریتوپولوژی کاراکتر های بازی در Maya : پس از طراحی کاراکتر های بازی اسکالپ شده و با جزییات ، هنوز قدم دیگه ایی به اسم ریتوپولوژی هست که باید انجام شود. در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، یک مش اسکالپ شده را بر می داریم و با استفاده از مایا به ایجاد یک مش مناسب بازی با رزولیشن پایین را می پردازیم.

با یادگیری اصول جمع آوری رفرنس یک مدل شروع می کنیم. سپس، از چندین ابزار مدلینگ پالیگان برای ویرایش هندسه پایه خود استفاده می کنیم تا اشکال و silhouettes مدل مرجع شما را منعکس کند.

در نهایت از ابزار Quad Draw در مایا برای ایجاد یک توپولوژی جدید برای کاراکتر کامل از صفر ، استفاده می کنیم. در پایان دوره آموزشی ، ایده بسیار بهتری در مورد برخی از گزینه‌هایی که در مایا برای ایجاد یک مش جدید آماده بازی از یک شکل با جزئیات کامل دارید، خواهید داشت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Pluralsight – Retopologizing Game Characters in Maya

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 2.47 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 32

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Retopologizing Game Characters in Maya

Once you’ve designed your highly detailed, sculpted game character, there’s still one more step that needs to be done – retopology. In this course, Retopologizing Game Characters in Maya, you’ll take a sculpted mesh and use Maya to create a lower-resolution game-appropriate mesh that will look like your design. You’ll start by learning the basics of getting a reference model created. Then, you’ll use several polygon modeling tools to edit your base geometry to better reflect the shapes and silhouettes of your reference model. Finally, you’ll use the Quad Draw tool in Maya to create a new topology for your character completely from scratch. By the end of this course, you’ll have a much better idea about some of the options you have in Maya for creating a new, game-ready mesh from a detailed sculpt. Software required: Maya.

حجم کل : 3.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا