3ds maxPluralsightآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ و انیمیت یک غول بازی در 3ds Max

Pluralsight – Rigging and Animating a Game Boss in 3ds Max

آموزش ریگ و انیمیت یک غول بازی در 3ds Max

آموزش ریگ و انیمیت یک غول بازی در 3ds Max

 

آموزش ریگ و انیمیت یک غول بازی در 3ds Max : در این سری از آموزش های 3ds max ، خواهیم آموخت که چگونه یک غول (باس) را برای بازی های ویدیویی اسباب بندی (ریگ) و متحرک (انیمیت) کنیم. قدم های ایجاد اسباب کنترل (ریگ) و توالی انیمیشن های یک غول بازی چه هستند و چگونه ما این اطلاعات را برای یک موتور بازی سازی مثل یونیتی خروجی می گیریم.

با ساخت یک اسکلت برای مدل غولمان شروع می کنیم. سپس تکنیک های پوست گذاری (اسکین کردن) را پوشش می دهیم و یاد می گیریم که چگونه اشیا کنترل را جایگذاری کنیم. ما یاد می گیریم که چگونه کل این اسباب (ریگ) را مرتب و انیماتور پسند نگه داریم. همچنین چگونگی جایگذاری سیسستم هایی که حرکات خاصی را اتوماتیک (خودکار ) می کند یاد می گیریم که به ارتقای انیمیشن های ما کمک خواهد کرد.

برای به پایان رساندن آموزش یاد می گیریم که چگونه توالی های مختلف انیمیشن غول بازیمان را به هم نزدیک کنیم قبل از اینکه از کارمان برای استفاده در یونیتی خروجی بگیریم.در آخر این آموزش ، مهارت ریگ و انیمیت کردن غول بازی خودتان را کسب خواهید کرد . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Pluralsight – Rigging and Animating a Game Boss in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 27

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Delano Athias

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Rigging and Animating a Game Boss in 3ds Max

In this set of 3ds Max tutorials we will learn how to rig and animate a boss for a video game. What are the steps that go into creating a control rig and a sequence of animations for a game boss, and how do we export all of this data our for a game engine like Unity? These are the topics that we will cover in this course. We’ll start by creating a skeleton for our boss asset. We’ll then cover time-saving skinning techniques and learn how to set up control objects. We’ll learn how to keep the entire rig clean and animator-friendly. We’ll also learn how to set up systems to automate certain movements that will help to enhance our animations! To conclude the tutorial, we will learn how to approach animating various sequences of our game boss before exporting all of our work for use in Unity. By the end of this tutorial, you will have the skill-set to rig and animate your own game boss. Software required: 3ds Max 2014.

حجم کل : 2.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا