mayaphotoshopSkillshareSubstance PainterZBrushآموزشانیمیشنتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت کاراکتر Low Poly در Maya و Substance Painter

Skillshare – Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

آموزش ساخت کاراکتر Low Poly در Maya و Substance Painter

آموزش ساخت کاراکتر Low Poly

 

در این آموزش ساخت کاراکتر Low Poly از Nexttut Education، هنرمند Abraham Leal، نحوه ساخت کاراکتر لاو‌پولی را در مایا و سابستنس پینتر را یاد خواهید گرفت. این دوره اصول ریتوپولوژی،اصول مایا،یووی،بیک مپ های تکسچر در سابستنس، وکر فلوی کامل PBR کاراکتر،رندرینگ را یاد می دهد. در این آموزش از برنامه های Maya, Zbrush, Substance Painter and Photoshop استفاده خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ابزارهای ریتوپولوژی
  • اصول ریتوپولوژی
  • یووی
  • تکسچرینگ اولیه
تری دینگا

عنوان دوره : Skillshare – Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 58

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Abraham Leal

نرم افزار : Substance Painter , Maya , Zbrush , Photoshop

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Skillshare – Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making

Would you like to prepare your Zbrush characters and sculptures for a production?

If that is the case then I welcome you to “Substance Painter & Maya: Low Poly Character Making”.

In this class, you will be learning:

Retopology Tools
Retopology principles
UVs
Basic Texturing
Shading
Lights and Render settings
Post Production I will start the class by teaching you the basics of Retopology by covering several exercises and tools. We will then jump into learning about all the different pipelines that Maya has to offer for retopology and UVs. After that we will bake our texture maps in substance painter and fully texture our character using a PBR workflow. Finally we will take everything back to produce our final renders.
I have designed this class for students who want to continue learning the production pipeline used in the industry. A good grasp of Maya is expected however we will go over all the tools in detail so that you can follow along. We will be using Maya, Zbrush, Substance Painter and Photoshop, so make sure to have the latest updates.

حجم کل : 11.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا