3ds maxphotoshopSubstance DesignerThe Gnomon WorkshopUnreal EngineWorld MachineZBrushآموزشانیمیشنتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی محیط خاص در 3ds Max,Zbrush,Substance شماره 2

The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 2

طراحی محیط خاص

طراحی محیط خاص

 

در این آموزش طراحی محیط خاص از شرکت The Gnomon Workshop، مدلر محیط Naughty Dog ، ورکفلوی پروداکشن کامل خود را برای ساخت یک محیط آماده بازی به سبک خاص را آموزش می دهد.

در شماره دوم این مجموعه ، مارتین ، چگونگی ایجاد سنگ و دارایی های گیاهان مورد نیاز برای یک محیط بازی با جزییات، براساس رفرنس ها و بلاک مش های ایجاد شده در شماره اول آموزش را نشان می دهد.

ایشان فرآیند مدلینگ سنگ های high-poly در ZBrush ، نحوه ایجاد low-poly در 3dsMax و سپس ایجاد تکسچرهای سنگ را با استفاده از Substance Designer یاد می دهد. دارایی ها به داخل آنریل Unreal می شود که در آنجا ایجاد متریال و همچنین Rock LOD ها مورد بررسی قرار می گیرند.

مارتین به ایجاد درخت با سبک خاصی در Photoshop و 3dsMax ، ایمپورت آنها به Unreal و انجام تنظیمات تکنیکی برای انیمیشن شاخ و برگ با استفاده از vertex animation خواهد پرداخت.

در پایان این دوره آموزشی ، درک خوبی چگونگی ایجاد دارایی ارگانیک و آماده حرکت برای انتقال به شماره 3 آموزش را جهت اتمام صحنه نهایی در Unreal Engine را کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

گالری این مجموعه آموزشی :

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 2

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : MARTIN TEICHMANN

نرم افزار : substance designer, 3ds max, world machine, zbrush, photoshop, unreal

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 2

In this series, Martin Teichmann, Environment Modeler at Naughty Dog, takes you through his complete production workflow to build a stylized game ready environment; a process that requires not only technical and artistic knowledge, but also insight into the mechanics of game play in order to deliver the best experience for the player. In this second volume of the series, Martin guides you through the creation of the rock and vegetation assets needed for a detailed game environment based off the references and block meshes created in Volume One. He covers the modeling process for high-poly rocks in ZBrush, how to create the low-poly using 3dsMax, then creates the rock textures using Substance Designer. Assets are imported into Unreal where material creation is addressed as well as Rock LODs. Martin creates the stylized trees in Photoshop and 3dsMax, imports them into Unreal and demonstrates the technical setup for animated foliage using vertex animation. At the end of this volume, you should have a good understanding of organic asset creation and be ready to move on to Volume Three where Martin discusses final scene assembly in the Unreal Engine.

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا