photoshopReality CaptureSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگساخت بازیمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

ورک فلوی کامل فتوگرامتری از Charleston Silverman

The Gnomon Workshop - Complete Photogrammetry Workflow

ورک فلوی کامل فتوگرامتری از Charleston Silverman

ورک فلوی کامل فتوگرامتری

 

ورک فلوی کامل فتوگرامتری از Charleston Silverman : در این دوره 3.5 ساعته از هنرمند Charleston Silverman، در 3.5 ساعت، با تکنیک ها و دانش مورد نیاز برای اسکن آبجکت های دنیای واقعی به فضای مجازی آشنا می شوید. ایشان ورک فلو را با استفاده از Photoshop, Adobe Camera RAW, and Adobe DNG شروع میکند.وی ریتوپولوژی مش را در زیبراش،فرآیند تولید تکسچر و پاکسازی را در Substance Painter، موناژ صحنه در آنریل انجین و … را پوشش می دهد.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش حامد :

  • مروری بر نرم افزار،تنظیم کپچر
  • حل داده ها
  • ریتوپولوژی در زیبراش
  • کار با مش Retopologized در Metashape
  • ایجاد تکسچر در Substance Painter
  • مونتاژ صحنه در آنریل انجین

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Complete Photogrammetry Workflow

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.31 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Charleston Silverman

نرم افزار : Photoshop – Reality Capture – ZBrush – Substance Painter – Unreal – Agisoft Metashape

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Complete Photogrammetry Workflow

If you’re looking for a complete step-by-step walkthrough of a professional photogrammetry process, look no further than this 3.5-hour workshop by Lead Digital Projects Engineer, Charleston Silverman. This in-depth workshop provides you with the techniques and knowledge you need to scan objects from the real world into the virtual.

Charleston kicks off the workshop with the capture before demonstrating the image processing part of the workflow using Photoshop, Adobe Camera RAW, and Adobe DNG. From there, it’s all about the solve, for which Charleston brings both RealityCapture and Metashape into the fold. Mesh retopology is handled and demonstrated in ZBrush, while the effective texture generation and cleanup process employs the power of Substance Painter. As the final step, the assembly of the scene takes place in Unreal Engine — although, the process and techniques covered can be used with any renderer of choice.

حجم کل : 2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا