UdemyUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ایی بر هوش مصنوعی در Unity 2021

Udemy – Introduction to Artificial Intelligence in Unity 2021

مقدمه ایی بر هوش مصنوعی در Unity 2021

مقدمه ایی بر هوش مصنوعی

 

در این دوره مقدمه ایی بر هوش مصنوعی از هنرمند Gianny Dantas، اصول پر کاربرد ترین تکنیک های هوش مصنوعی را در ساخت بازی های ویدیویی در یونیتی 2021 یادخواهید گرفت. ایشان محبوب ترین تکنیک های هوش مصنوعی را در یونیتی پیاده میکند و یک نسخه دموی ساده را در هر بخش ایجاد و نحوه کار را می آموزد.

پکیج AI Agents در یونیتی بدون هیچ تلاشی به بازی ها اضافه می شود. در این دوره با هوش های مصنوعی جالبی چون FSM،رفتار دریختان،سنسور ها،Flocking و سیستم GOAP آشنا می شوید. هر بخش یک فیلم مقدماتی دارد تا نحوه کار AI را یاد بگیرید و نکات مورد نظر را انتقال دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • نحوه استفاده از Finite State Machine
  • اصول رفتار درختان
  • نخوه پیاده سازی الگوریتم Astar Pathfinding
  • نحوه پیاده سازی سنسور ها در بازی
  • نحوه ایجاد سیستم GOAP
  • اصول Flocking
تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Introduction to Artificial Intelligence in Unity 2021

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 7.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 46

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Gianny Dantas

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Introduction to Artificial Intelligence in Unity 2021

In this course we will learn how to implement some of the most popular AI techniques in Unity, we will learn how they work by creating a simple demo in each section.

Unity already comes with some packages that will let you add AI Agents to your games without any effort. We will go beyond with cool AI such as FSM, Behavior Trees, Sensors, Flocking, and a GOAP System.

We will build a complete GOAP (Goal Oriented Action Planning) system that you can implement in your own games.

You will see 2 examples of how to work with Finite State Machines and the last version is the Pluggable AI System which you can use in your own games.

What you’ll learn
Learn how to use Finite State Machine
Learn the basics of Behavior Trees
Learn how to implement the Astar Pathfinding Algorithm
Learn how to implement Sensors in your game
Learn how to create a GOAP System
Learn the basics about Flocking

حجم کل : 2.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا